Uitzending serie mooi en meedogenloos

  • 16 July 2015
  • 2 reacties
  • 437 Bekeken

Daar vijfTV nu al geruime tijd gestopt is met het uitzenden van mooi en meedogenloos zijn veel kijkers daar de dupe van en dit niet alleen ouderen. Een serie die men vanaf het begin gevolgd heeft en daar ineens een einde aan maken vind ik erover. Via facebook heb ik echter vernomen dat proximus tv vanaf het najaar de serie zou uitzenden maar dan wel via betaaltv. Ik vind dit een geweldig idee en hoop dan ook dat het waar is. Ik ben gerust bereid om ervoor te betalen, tenslotte moet men ook betalen als men graag naar alle voetbal kijkt. Is het reeds mogelijk om daar een antwoordje op te geven ??? Ik en met mij waarschijnlijk veel anderen zouden er alvast heel blij om zijn.


Bedankt bij voorbaat.

2 reacties

Je kan best een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers met je vraag

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


Als ze zelf het antwoord al weten zal je wel direct bevestiging krijgen maar mss moeten ze dit eerst aan de bevoegde dienst vragen of er dergelijke plannen in het vooruitzicht zijn.


Het is nu de zender zelf die dit programma gescgrapt heeft,en waarschijnlijk omdat ze die serie nu zelf moeten aankopen zal de klant die deze afleveringen wil zien daarvoor moeten betalen.

Reageer