Beantwoord

Uitbreiding vdsl2

  • 27 February 2016
  • 11 reacties
  • 458 Bekeken

Beste ,

Enig idee wanneer vdsl2 zal beschikbaar zijn in Pollinkhove ? Vroeger woonde ik in Lo , hier 2 km vandaan en daar had ik wel vdsl2 .

Mvg
Jan
icon

Beste antwoord door PeterVH 11 March 2016, 00:18

Bekijk origineel

11 reacties

Heb je al eens gekeken wat de beschikbaarheid oplevert en je kan ook eens de lijnsnelheid opvragen om te zien of er al iets voorhanden is.
Heb ik al gedaan hoor , ik heb traag internet en geen hd-tv , maar ik betaal er wel voor . . . hopelijk is er zo vlug mogelijk vdsl2 , want ze hebben nochtans de b-box3 geïnstalleerd .
Mvg
Jan
Ik hoop het voor u.
Met bbox2 kan je ook al genieten van VDSL2 maar met bbox3 kan je genieten van Vectoring (ruisonderdrukking) die op VDSL2 toegepast wordt
Kunnen ze op de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) nog geen vooruitzichten geven of er binnenkort iets voorzien is voor u
je kan ook via MyProximus klik hier eens de analyse starten soms wordt daar aangegeven of er werken voorzien zijn die eventueel zouden kunnen verband houden hiermee!
bron
Er zijn geen werken voorzien en op de helpdesk kunnen ze mij ook niet verder helpen .
Mvg
Jan
allee 'k hoor het al je mag dan eigenlijk al content zijn dat ze niet geantwoord hebben dat je beste terugkeert naar Lo, ze hebben daar goeie kaas trouwens 😉
Misschien kan één of ander Proximus welwillende medewerker, als hij hier langs passeert, je eventueel een beetje meer nieuws geven.
Heb wel dit gevonden onder MyProximus/ netwerk
"Elke dag investeren we in de verbetering van ons netwerk en onze technologieën om je de best mogelijke internet- en tv-ervaring te bieden, thuis en op kantoor.
In je buurt hebben we zopas de nieuwe VDSL2-internettechnologie geïmplementeerd of zullen we dat binnenkort doen, en wel gratis"
Er staat : "...of zullen we dat binnenkort doen "
Nu is de vraag wat voor Proximus staat voor "binnenkort" is dit tegen 2018 of 2020 :8
Op basis van uw adres kan Proximus (expertniveaus) voor u opzoeken als uw regio opgenomen is in hun langlopend "Mantra-project (1ste fase t.e.m. 2018)" die Proximus jaarlijks indient bij het BIPT.
nb: het is gekend dat de expertniveaus op het oude forum zelden of nooit feedback gaven maar vragen staat vrij.
Reputatie 5
Badge +1
Nog ééntje die de Proximus sponsoringmachine voor wielerklassiekers mag spijzen, maar geld voor een kilometer glasvezel te leggen, hó maar!!
Ik zou niet willen weten hoeveel kilometers glasvezel er daarmee getrokken zou kunnen worden, net als met het geld voor sponsoren van 'de paars-witte voetbalploeg'.
Proximus spuugt dus op zijn ADSL-klanten, lees mijn verhaal maar eens:
https://nl.forum.proximus.be/internet-installatie-configuratie-10/zijn-2016-zitten-steeds-op-adsl-wanneer-o-wanneer-geraakt-opgelost-33288

Indien mogelijk, één goede raad: Pak TELENET!!!! Weg met de snelheidsmiserie, wat er hierna hierover ook mag worden beweerd!!
Dit is altijd een hekel onderwerp, dus ik wik mijn woorden.

Ik kan het volgende zeggen:

- We communiceren onze roll-out planning van VDSL2 niet, omdat die afhankelijk is van te veel factoren (vergunningen, werken door andere aannemers, ...). Spijtig genoeg liggen onze kabels in veel gevallen onder de grond en dat maakt onderhoud en upgrades een werk van lange adem.

- In 2016 gaan we 1miljard investeren in ons netwerk. Dus we werken er hard aan.

P.

Reageer