Uitbreiding persoonlijke webspace.

  • 14 April 2011
  • 4 reacties
  • 871 Bekeken

Belgacom biedt nog altijd een magere 50MB 'eigen' webspace aan bij het abonnement.

Wordt het niet eens tijd om daar eens iets aan te doen ? Het moet geen gigabyte zijn (mag natuurlijk...) maar een verdubbeling naar 100MB zou toch ook al een klantvriendelijk gebaar zijn...

Als een site zoals 110mb.com evenveel megabytes gratis (!) ter beschikking kan stellen, zonder reclamebanners, betrouwbaar en performant, dan zou Belgacom voor haar klanten toch ook eens iets kunnen doen in die richting ?

This topic has been closed for comments

4 reacties

Ik had dit al verwacht toen de mailboxen van 50 MB naar 1 GB gegaan zijn.
Ook in e-Services kan je de webspace nog steeds niet beheren.

Is blijkbaar niet belangrijk voor Belgacom.
Inderdaad, ik heb het idee dat de behoeftes en noden van de klanten niet het belangrijkste zijn, in tegenstelling tot wat ze willen doen geloven. Ik heb de vraag al meerdere keren gesteld, ook telefonisch. Altijd met een kluitje in het riet gestuurd geweest. Nochtans zou webspace nu toch niet echt een probleem meer mogen zijn ?
:? jaren geleden ingesteld. paswoord vergeten. Niemand op 0800 heeft een idee waar ik het over heb als ik bel. Deze post is al van 5 jaar geleden...gaat lekker zo
Reputatie 7
Badge +6
Ik zal deze thread dan ook sluiten. Open gerust een nieuwe indien je een probleem zou willen voorleggen.