UHD Decoder

  • 27 February 2015
  • 61 reacties
  • 1437 Bekeken

Proximus zou volgend jaar met UHD ondersteunende decoders uitkomen,

waarbij de bitrates natuurlijk wel zullen verhogen en beter kwaliteit zouden leveren dan UHD via internet.

61 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik dacht dat het voornamelijk een softwarekwestie was waar ze telkens weer een knoeiboel van weten te maken? Het zijn immers gewoon de basisfuncties die niet correct werken. Update na update na update. Dan een upgrade van Charles naar Leon (V4)...Ik had zelfs de indruk dat een van de laatste versies van Charles beter werkte dan die Leonversie. Enfin meestal werkt alles wel behoorlijk op de controle na.: online geprogrammeerde opnames komen niet in de decoderlijst van geplande opnames, worden dan wél xeer opgenomen want ze staan beschikbaar in de lijst van opgenomen programma's. De cirkeltjes van geplande opnames staan er in de TV-gids meestal maar een dag vooruit. Allemaal slordigheden die het opnemen niet beletten, maar die mij behoorlijk kunnen irriteren...


En Netflix staat inderdaad als app. in mijn Samsung Smart TV, (en ik kan van daaruit inschrijven ook) dus dat hoeft voor mij niet écht over de decoder te lopen als iki het zou overwegen.
Elsa wie gaat hier vechten,want anders ben ik er bij.
@Roland;wat kost zo een tv al gemiddeld?Dit mag je beantwoorden via mijn privé mail als je wil als je dit niet wil vrijgeven.Maar ik heb onlangs al een Smart gekocht van 2999€ 54' of 56'.Als ik nog eens een tv koop zal dit geen Smart zijn denk ik,maar wel een groter scherm omdat dit te klein uitkomt.Gewoon persoonlijke keuze.Ik heb de plaats,en voor voetbal en film is het leuk.Maar je moet het ook anders bekijken.Onze ogen blijven ook niet wat ze geweest zijn.Of we daar nu lenzen of een bril voor gaan gebruiken.En daar heb ik dan toch geen dure tv.voor over;Van deze heb ik dan nog 1000€ afslag gekregen zodat die nog betaalbaar bleef.
Ja Alexander het is net of proximus heeft weer ergens bij de concurrent een belletje horen rinkelen.Wat weet ik ook niet.Zij zullen wel de nodige middelen hebben zeker,dat merk ik hier al.En hier word dan plots ook iets nieuws uit de grond gestamd dat meestal voor het is opgestart nog niet uit de vuilbak is geraakt.




KRIMSOM
Elsa blinden zitten enkel op dit forum heeft god gezegd, Want zij kunnen niet lezen.
Moesten de rollen omgekeerd zijn dan zouden veel mensen ook niet content zijn en da zou het zijn van bij TN hebben ze al een decoder die uhd ondersteunt,.


Als prox al de oude bakje (zoals het met de heel oude decoders ook gebeurd is) , gehuurd en gekocht , vervangt door een nieuwe uhd decoder, dan hebben we allemaal dezelfde decoder en dezelfde miserie lach


Laat het allemaal niet aan jullie hart komen de molen zal altijd verder blijven draaien en je weet wat ze zeggen als je tegen windmolens wilt vechten ;-)
Reputatie 2
Badge
@Ken je hebt de UHD tegenwoordig in alle prijsklassen. Starten vanaf 500 euro tot 'sky is the limit' prijzen.
Daarom dat ik ook zeg dat ik niet in machbox typys geïnteresseerd ben.En dat een kletne Smart al op zijn minst 750€ kost;Dus niemand moet mij nu gaan wijsmaken dat betere technologie minder gaat kosten.Jij weet ook mij kunnen ze veel wijs maken maar één ding ben ik op 15 jaar nog lang niet verleerd en dat is.


Wie zijn ze

Van waar komen ze

Wat Boeit ze

En Wat is hun Doel



JAMBERS
Nochtans Ken, als ik van bepaalde personen hun reactie lees dan zou ik toch denken dat ze echt blind zijn zelfs al kunnen ze zien, want die kunnen zelf tussen de regels lezen wat er niet staat lach


Maar God schept den dag en we gaan er voor knipoog
Ik ben al 15 jaar hier de meest vrolijkste kerel geweest op dit forum.Dus Ik ga nu hier iets moeten zeggen Elsa dat jij niet begrijpt maar slechts 1 persoon begrijpt.Ik ben deze week 2 maal op mijn hoofd gevallen,maar dit is normaal.Ik kan daar tegen onkruid vergaat immers niet.


Ik heb me nu maar direct bekent gemaakt,voor degenen die mijn foto nog niet konden plaatsen en dachten van waar ken ik die man nou.Maar eigenlijk is deze niet voor hier bedoeld.Ik bedoel hierboven.Enkel de persoon die ik eerder vermelde weet wie ik wel bedoelde.
Die persoon kan ook twee verschillende accountnamen hebben hoor, je zou ervan verschieten hoeveel dit gebeurd, maar het is niet de moeite om daar van wakker te liggen, of je Pier, Pol of ik weet veel, noemt ieder persoon heeft zijn eigen willen en grillen en het belangrijkste blijft nog altijd in onze samenleving dat we elkaar proberen te aanvaarden of anders komen er oorlogen van en dit leidt tot niks want daarmee zijn de verschillen niet weggewerkt die zullen altijd blijven bestaan.

Oeps ik ben hier precies weer een serieuze preek aan het afsteken, 'k zal maar stoppen voor het te laat is ;-)
Reputatie 2
Badge
SAMSUNG UE40HU6900 kost 649 euro, 40inch/102cm, UHD
Ja Roland akkoord,maar dit is dus niet het model waar ik over sprak. 54' 56'.Maar toch bedankt.Ik ben van plan om max.1 meter 60 tot iets meer te nemen.Groter ga ik niet meer want anders worden die toestellen te duur.
altijd gepaast de revolutie mo wa ?? mijne frack miljaair .....dei wille hie de weireld veranderen .


Mo verdoeme da zal nie gebeure , dei moete eest zurge da deine anderen brol van eule marcheed .


De Noenkel De Jef
Nonkel Jef duik jij hier nu ook weer op, s'effens moet je op treden.En anders ga eerst naar à kiekes zien of à varkes.
Gisteren een gezien van 68' voor 3800€.Valt dan misschien nog mee in de solden.
173 cm is inderdaad al een groot scherm als ik vergelijk met wat ik nu heb, namelijk 102 cm
Ja,ik zag het gisteren toevallig,maar is ook smart tv.Weet ook niet of dat hier zou kunnen staan,groter in ieder geval niet.2 m.is te groot.Maar ik vond dat die prijs wel meeviel.Omdat die van mij ook al 3000€ koste.Maar 102 is ook al groot mijn moeder heeft er één van 80 of iets meer.Dat zijn niet die ultra platte vijgen,maar die maat tussen die oude modellen en die platte.Zo een tussen maat.Wat voor iets dat het is weet ik ook niet,ik heb dat wel gekocht,maar ja iedereen weet nu toch al dat ik hier de zot van het forum ben.Of mag dit ook niet meer gezegd worden.Misschien is dit provocatie.Elsa,en ik kom wat later
Reputatie 7
Badge +1
Er zijn types Samsung die niet meer op hun website staan, maar toch nog wel ergens aangeboden worden. De UE40HU6900 staat er echter nog wel op.
Dit was ook geen Samsung het merk weet ik niet juist.Zal ook weer één van die topmerken zijn.Ik heb daarstraks gezien naar nog grotere modellen,dan ga je al naar een tv van boven de 6000€ tot 8000€
Badge
Proximus zou volgend jaar met UHD ondersteunende decoders uitkomen,

waarbij de bitrates natuurlijk wel zullen verhogen en beter kwaliteit zouden leveren dan UHD via internet.
EERST zien en dan geloven , maar voor mij mag het nu al zijn de UHD uitzendingen !
Reputatie 7
Badge +1
Voor UHD heb je vanzelfsprekend een UHD TV nodig en tot nu toe is Netflix zowat de enige die UHD heeft (prachtig beeld trouwens). Een UHD TV heeft natuurlijk al een UHD decoder en kan dus nu al Netflix UHD kijken zonder de UHD decoder van Proximus.


Vraag me af welke zender van Proximus TV dan volgend jaar in UHD gaat uitzenden?

Welke zenders gaan dit doen? Zelfs het HD-aanbod is nog beperkt (wegens bandbreedte?). dit vergt een hele investering van de zenders, en voor hoeveel kijkers? Voorlopig nog niet rendabel? Wie heeft er al een UHDTV van 50+ inch? Volop in het aanbod, maar ik heb er voorlopig nog geen behoefte aan, maar iedereen doet maar hé.
Sinjoor, zoals ik reeds in een andere topic gezegd heb:
Sinjoor, Kenners trekken het zelf in twijfel of het zoveel beter wordt om naar te kijken tov full HD, omdat je pas echt details kunt zien als je dicht genoeg zit , en in de gemiddelde huiskamer zitten we allemaal te ver om deze details te kunnen zien , daarom eigenlijk zou het UHD scherm veel groter zijn en het gemiddeld huisgezin zal ook zo'n groot scherm niet aankopen en het is eigenlijk zoals floepke zegt meer zoals het in veel gevallen om draait iets nieuws uitbrengen omdat de commerce moet draaien. TV verkopers zullen heel zeker met die kenners niet akkoord gaan ;-)
Dat is wat ik van kenners (of toch zouden moeten zijn) al gelezen heb, en we zullen wel zien als het zo ver is en er ene in huis gehaald hebben zeker, begin al maar te sparen ;-)
Proximus zou volgend jaar met UHD ondersteunende decoders uitkomen,

waarbij de bitrates natuurlijk wel zullen verhogen en beter kwaliteit zouden leveren dan UHD via internet.


Kunnen we een dergelijke decoder (a la v6) weldra verwachten?
Daar is het voorlopig heel stil over heeft een jaar geleden ter sprake gekomen, maar of die op korten termijn zal uitkomen daar heb ik nog niks over gehoord.

Reageer