Beantwoord

U maakt het wel nogal bont, beste Proximus

  • 18 August 2016
  • 8 reacties
  • 465 Bekeken

Beste mensen van proximus.

Ik krijg een boterham in mijn nek van 193€ voor de decoder en modem, die echter al weken geleden opgestuurd werd via het kiala punt in Oostende. Mijn beslissing om proximus te verlaten was dus gerechtvaardigd, aangezien u niet capabel bent uw dingen deftig in de hand te houden.

U mag uw factuur bijgevolg steken waar de zon nooit schijnt. Dit is niet mijn normaal taalgebruik, maar men moet dan ook niet het bloed van onder mijn nagels halen.

Klantnr 618418151
Factuur 6620221635
icon

Beste antwoord door josm 22 August 2016, 13:04

Bekijk origineel

8 reacties

Stuur mss best een privé bericht met ook je klantnr en factuurnr..,
maar best hier geen klantnr plaatsen aangezien iedereen dit kan lezen en zou eventueel kunnen misbruikt worden.
Reputatie 7
Badge +3
Ik zou toch die factuur laten bevriezen, via de klantendienst, door een klacht neer te leggen via de telefonische klantendienst, anders kom je op de lijst van wanbetalers en riskeer je een deurwaarder en nog erger, mogelijk kom je dan op de zwarte lijst en die gaat ook naar andere telecomoperatoren. Dus, zelfs als je gelijk hebt, toch de gewone routine weg volgen. Dat is mijn advies, wil je later geen problemen krijgen.
Je kan ook het bedrag betwisten via proximus.be/myproximus en alleen het bedrag betalen van je factuur (aanrekening) dat je niet betwist.
Reputatie 3
Badge
Dag AM80,

Ik heb hiervoor een creditnota (669146499) opgemaakt.

Sorry voor het ongemak.

Groetjes,

Jos
Ik zou toch die factuur laten bevriezen, via de klantendienst, door een klacht neer te leggen via de telefonische klantendienst, anders kom je op de lijst van wanbetalers en riskeer je een deurwaarder en nog erger, mogelijk kom je dan op de zwarte lijst en die gaat ook naar andere telecomoperatoren. Dus, zelfs als je gelijk hebt, toch de gewone routine weg volgen. Dat is mijn advies, wil je later geen problemen krijgen.

De gewone weg volgen is dus telefonisch?
Ik zou graag ook een factuur betwisten. Helaas werkt mijn MyProximusaccount niet dus via die weg gaat het niet.
Ik krijg ook niemand beet om dit probleem op te lossen.
Ik heb al 3 dagen na elkaar op verschillende tijdstippen telefonisch contact proberen opnemen.
1 maal de telefoon zelfs 24min laten open liggen. Zonder success.
Hoe kan ik dan In godsnaam de "correcte" weg volgen om mezelf veilig te stellen?
Reputatie 7
Badge +3
Ik gebruik altijd de telefonische klantendienst, dan heb ik direct een antwoord, als ik een klacht wil neerleggen en ik heb nog nooit lang moeten wachten (rond 16u bel ik gewoonlijk), maar er zijn blijkbaar nog andere wegen. Via dit forum een PB sturen naar de medewerkers, wat ik persoonlijk niet graag doe, ik stel liever een vraag en wacht tot iemand van de medewerkers zelf reageert, of naar een teleboetiek gaan, die kunnen ook een klacht noteren en een factuur (deels) laten bevriezen.
Ik gebruik altijd de telefonische klantendienst, dan heb ik direct een antwoord, als ik een klacht wil neerleggen en ik heb nog nooit lang moeten wachten (rond 16u bel ik gewoonlijk), maar er zijn blijkbaar nog andere wegen. Via dit forum een PB sturen naar de medewerkers, wat ik persoonlijk niet graag doe, ik stel liever een vraag en wacht tot iemand van de medewerkers zelf reageert, of naar een teleboetiek gaan, die kunnen ook een klacht noteren en een factuur (deels) laten bevriezen.

Oke, elk zijn ding. Maar ik heb 7 keer gebeld vandaag en telkens minimum 2,5min gewacht.
Misschien is men daar massaal onderbemand deze week met het verlof en het mooie weer.
Uiteindelijk blij dat ik via dit forum nog antwoord heb verkregen. Na de werkuren trouwens.
Proximus reageert ook vlug op twitter en ook Facebook.

Reageer