Beantwoord

U hebt geen toegang tot deze toepassing

  • 29 August 2017
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Deze ochtend kreeg ik een SMS-je dat de aanrekenining / factuur klaarstaat voor betaling.

Omdat het bedrag deze maand 25% hoger is dan wat ik normaal aangerekend krijg wou ik zelf eens - via www.mijnproximus.be/mijnaanrekeningen en zoals ook in de SMS staat - kijken naar het waarom.

Na inloggen krijg ik echter volgende leuke melding:

U hebt geen toegang tot deze toepassing. Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.

Enig idee waarom?
En wat kan ik er aan doen om toegang te krijgen?
icon

Beste antwoord door KoenN 29 August 2017, 16:09

Bekijk origineel

4 reacties

je kan gaan kijken via http://proximus.be/myproximus

>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_check_online/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/uw-facturen-aanrekeningen-en-betalingen-online-raadplegen.html
Helaas.

zelfde foutmelding blijft.
'k zal later maar eens bellen en in de wachtrij aanschuiven.
of je kunt ook via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team versturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +4
Dag Stefaan,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

En ook de login die je gebruikt om in te loggen via My Proximus?

Dan kijk ik alles voor je na.

Mvg, Koen

Reageer