Doe ik de check via de website van Belgacom dan geeft deze aan dat ik een tweede decoder kan aansluiten.
Ik koop een tweede decoder sluit alles aan en wanneer ik uiteindelijk mijn telefoonnummer en pincode moet ingeven gaat het mis.
De foutboodschap is "maximaal aantal decoders overschreden" contacteer Belgacom.
Dat doe ik en na het gebruikelijke ping-pong of de helpdesken weet men mij te zeggen dat de bandbreedte op mijn lijn niet voldoende is. Men kan ook niet zeggen wanneer dit wel zo zal zijn. Men raadt mij enkel aan om mijn modem terug in te ruilen voor een waardebon.
Ik vraag mij af of deze online checker ook bij andere belgacom kalnten faalt. Want het is intriest dat je pas na 2 uur helpdesk bellen te weten komt dat eigenlijk de website foutieve informatie terugkoppelt.
Bladzijde 1 / 1
beste
login graag
muisje
login graag
muisje
010 81 21 86
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.