ik heb een vraag gesteld over twee facturen op één maand, maar nog geen bevredigend antwoord gekregen.
Ik heb gezien dat een zekere Nicole een latere betaaldatum heeft gekregen, waarom kan dat bij niet.
Het is toch niet normaal dat een factuur die op 26-08 in de bus valt, moet betaald zijn 5 dagen later?
Ik geloof dat ik mijn doorlopende opdracht met proximus ga stopzetten ,dan betaal ik wanneer IK wil
Ik verwacht spoedig genoegdoening, er bestaat toch nog zo iets als Telenet ?
Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
Bladzijde 1 / 1
als er op de lange duur geen reactie komt van de support medewerkers stuur dan je klant en factuur nummers in een privébericht en je kan verwijzen naar het forum dat support medewerkster Heidi dit al voor enkelen geregeld heeft
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.