Beantwoord

Twee facturen op 1 maand?

  • 8 August 2016
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken

Op 5 augustus heb ik de maand Juli betaald. Vandaag krijg ik een factuur voor de maand augustus....kijk, de maand is net gestart en ik heb al een factuur. Gebeld naar de klantendienst. Al blij dat ik contact had, maar de ellende begon toen de juffrouw aan de lijn zei dat ik die MOEST betalen en wel ten laatste op 18 augustus. Enige verstandige uitleg kwam er niet uit. De juffrouw begreep niet dat de maand augustus nog niet ten einde was..luister goed, ik betaal niks vooraleer de maand augustus ten einde is, ik meen duidelijk te zijn ja?
Uw klantendienst is werkelijk een lachertje, niet te geloven. Ze WILDE mij niet verbinden met iemand die er wel iets van wist. Ik MOEST betalen, ja meneer, anders komen er kosten bij...
Kan er me dan niemand echt helpen? Nee meneer, u MOET betalen..ja dan weet ik het wel hoor....
Kijk, ik wil es een verstandig persoon aan de lijn hebben, of nee, stuur me maar een mailtje op deroeck.l@skynet.be en wacht niet te lang, want de concurrentie wordt steeds meer aantrekkelijker..de factuur wordt steeds duurder voor hetzelfde programma, de service daarentegen is karikaturaal, ....
Laat me geen vijf dagen wachten want dan ga ik zogezegd akkoord met de factuur, ik kan ook lezen he...ik ben benieuwd. klantennummer? ok dan 975861
de groeten
icon

Beste antwoord door josm 8 August 2016, 15:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag Luc,

Spijtig te horen dat ze je op de klantendienst niet correct te woord hebben gestaan.

Even uitleggen wat er gebeurd is. Je ontvangt de facturen normaal altijd in het begin van de maand. Door technische problemen bij ons werd de factuur van juli pas op 21/7 opgemaakt. De factuur van augustus werd dan weer gelijk altijd in het begin van de maand verstuurd. Vandaar deze keer 2 facturen kort achter elkaar.

Ik heb nu de betalingstermijn verlengd tot 5/9 zodat je voldoende tijd hebt om deze factuur te betalen.

Sorry voor het ongemak.

Groetjes,

Jos
Ik had vorige maand een min of meer vergelijkbare ervaring. Er zijn via domiciliëring 2 bedragen afgehaald van mijn rekening. De ene stemt overeen met de factuur van juli, de andere staat zelfs niet in mijn facturen-overzicht. Nochtans heb ik het rekeninguitreksel, inclusief mandaatnr enz.. dat bewijst dat er door Proximus geld is afgehaald. Maar het gesprek met de klantendienst was méér dan een dovemansgesprek. Zij zag betaalde rekeningen, en wou niet aanvaarden dat er geld is afgehaald. En natuurlijk mocht ik niets mailen zodat men in de boekhouding gewoon kan nagaan wat er gebeurd is..

Reageer