TVOveral 2.0 voor iOS

  • 7 June 2012
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Badge
Sinds gisteren is versie 2.0 van TVOveral beschikbaar voor iOS. De tv-gids is blijkbaar helemaal herschreven: ziet er nog ongeveer hetzelfde uit, maar werkt vooral op mijn iPad stukken vlotter. Er is nu ook een handig voortgangsbalkje zodat je kan zien of een bepaalde dag al volledig ingeladen is. De knoppen voor het programmeren van opnames zijn ook veranderd en dit wordt als 'verbetering' vermeld in de release notes, maar ik had eerlijk gezegd geen probleem met de vorige knoppen. Er zouden ook tal van bugs opgelost zijn, maar helaas crasht de app nog altijd even vaak. Het opstarten gaat wel iets sneller.

Mochten er Eva's meelezen: kun je aub aan de ontwikkelaars van TVOveral melden dat er een vervelende nieuwe bug in geslopen is: om Live TV te kunnen gebruiken via 3G is het verplicht om de locatievoorzieningen (GPS) van de app in te schakelen, maar de GPS blijft actief, ook nadat je het programma afgesloten hebt (door een andere app te starten)! Een nachtmerrie voor de batterij van een iPhone/iPad. Je moet TVOveral echt geforceerd afsluiten (dubbelklik op 'home button', dan app logo 'vasthouden' tot je een kruisje krijgt en dan de boel killen) om het gebruik van de GPS te stoppen. Momenteel heb ik de GPS toegang van de app gewoon uitgeschakeld en gebruik ik het enkel via WiFi.

3 reacties

bedankt voor de melding van deze release

mvg
Beste Steven,


alvast bedankt om ons dit te melden. We hebben dit probleem gedetecteerd en dit zou moeten opgelost zijn sinds deze namiddag.

Kan je dit eens opnieuw testen aub? Mogelijk moet je het toestel zelf eens herstarten.


Mvg

Eva van Belgacom
Beste Steven,


blijkbaar is dit probleem nog niet volledig van de baan...

We onderzoeken dit nog verder.


Onze excuses.


Mvg

Eva van Belgacom

Reageer