TVO en Windows 8.1.

  • 9 augustus 2015
  • 11 reacties
  • 253 Bekeken

/files/1cf81fa6e7/TVO_fout_Win8.jpg 1024x776

11 reacties

Er zijn er nog enkelen die daar problemen mee hebben dus ik den k dat het bij Proximus ligt eens bellen naar 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
heeft in ieder geval niks te maken met windows 8.1
Zijn er soms nog gebruikers die dit hebben voorgehad en zo ja, hoe is het opgelost?


Want het blijft heel stil bij Proximus. Ik heb gisteren omstreeks 18u contact gehad met de helpdesk, ze zouden binnen het uur terugbellen omdat het dan wel opgelost moest zijn; maar tot heden niks gehoord en zeker nog niet opgelost.
je kan altijd je probleem beschrijven en opsturen naar Prox via ➽ mail ons
Reputatie 3
Stel je vraag via hun sociale media daar reageren ze vlug

- https://twitter.com/proximus/with_replies" target="_blank

- http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" target="_blank

- veel mensen met ervaring op dit http://userbase.be/forum" target="_blank hier, waar je ook je vraag kunt stellen


Philippe
Ja Elsa intussen zijn er al 2 referentienummers opgestart, maar ik heb zojuist een telefoontje gekregen van de helpdesk en ze weten het eigenlijk niet. Het zou toch een instelling zijn aan mijn pc?????. Ik zeg haar, als de technici de printscreen (meegestuurd met de mail - zie bijlage) zien, dan moeten zij toch kunnen vaststellen wat de oorzaak is. Zegt ze: enkel deze die de mails krijgen zien dit, wij niet?????? Dan begint zij over Silverlight. Ik antwoord: hoe kunt u inloggen om TVO te bekijken als Silverlight niet geïnstalleerd is? Dan heeft ze maar de telefoon afgelegd.


Maar inderdaad, ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem. Gelukkig heb ik de oude SSD (begonnen met Windows 7, upgrade 8, 8.1 en 10) niet opnieuw geformateerd en kan ik via dualboot nog altijd van die schijf opstarten en tot gisteren werkte TVO daar wel nog.Ik zal ook eens kijken als op die oude SSD soms nog iets geïnstalleerd is die op de nieuwe SSD ontbreekt.
Inderdaad silverlight moet geïnstalleerd zijn want anders werkt het niet.


Eens opnieuw de laatste versie installeren van silverlight installeren zou misschien kunnen helpen ▬►http://silverlight.be" target="_blank


en dan nog eens TVO proberen met Internet explorer.
Daar Proximus niets meer van zich laat horen en het probleem volgens het laatste contact met de helpdesk dan toch aan mijn instellingen zou liggen (???); heb ik dan maar zelf de zaak opgelost: mijn oude SSD gemigreerd naar de nieuwe en keesje is klaar!


Bedankt voor de hulp.


Je weet toch wat Roger zegt hé:


Wat je zelf doet, doe je beter knipoog
Reputatie 1
Badge
Onder Windows 10 heb ik hetzelfde probleem met TVO.



De foutmelding die ik kri​jg is identiek aan deze van TVK5300 die hij als bijlage invoegde.



Ik vermoed dat er nog W10-gebruikers zijn die hetzelfde probleem ondervonden hebben

Ik gebruik onder W10: windows explorer 11 met silverlight 5.1.40.728.0


Dus m'n vraag aan de forumlezers of aan het ondersteunend proximus-team: hebben jullie 'n mogelijke oplossing ?



mvg




die foutmelding zal niet specifiek voor windows8.1 of windows10 zijn want bij mij werkt TVO op beide zowel op windows8.1 als windows10 met IE11.


Heb je al geprobeerd van de cookies en de historie van je browser te wissen of het dan lukt.


en met de laatste versie van ▬► www.silverlight.be/

Reageer