Beantwoord

TV + vaste lijn (pack) ???


Mijn moeder zou een pack willen waar enkel TV en vaste lijn in zit ! Computer of internet zal ze toch nooit gebruiken ! Wat moet ze dan nemen, ik kan dit niet terug vinden en wil toch het voordeligste er uit halen dat ze niet moet betalen voor iets wat ze niet gebruikt !!!
icon

Beste antwoord door josm 25 May 2016, 11:38

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik vind ook niet zo direct een link daarvoor op de Proximus site.
Ik zou voorstellen eens contact op te nemen met de klantendienst op 0800 22 800 of naar een Proximus center te gaan om zo'n abonnement TV + Telefonie (vaste lijn) te bespreken. Ik ben er zeker van dat dit mogelijk moet zijn.
MVG

EDIT: ik heb even nagevraagd en dat is inderdaad perfect mogelijk: een abo Proximus TV (met TVR) en vaste lijn (Happy Time XL) : € 37,85 (btw incl.). Er zou wel een eenmalige installatiekost zijn van € 59, voor 2 producten kan de installie niet gratis zijn. Dat regelt u dan maar met medewerker. ;-)))

Dus zeker de klantendienst bellen, of binnenspringen in een Proximus center.
Dit moet nochtans kunnen TV en vaste lijn want één van mijn geburen heeft dit ook genomen en heeft ook geen internet anders best eens naar de klantendienst bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u) waar ze zeker kunnen verder helpen of een proximus center binnen springen kan je ook natuurlijk voor meer uitleg .
Wel droevig dat PX er geen informatie erover geeft op hun website is inderdaad nergens terug te vinden.
Is zoals het start pakket is ook opzoekwerk geworden. Goedkoopste formule vind je nergens terug, PX wil die klanten niet die brengen geen geld op.
Die brengen wel geld op maar iets minder 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Packs met internet zullen tegenwoordig wel het meest gevraagd worden zeker. Ik wil toch even zeggen dat die informatie mij ONMIDDELLIJK werd gegeven door een uiterst vriendelijke medewerker van de telefonische klantendienst. Op geen enkel moment werd geprobeerd er een duurder pack van te maken.
Het zelfde zal wel gebeuren in een Proximus center.
Goede service noem ik dat.
Klopt ook wat je zegt Elsa aan mij hebben ze niet veel winst door ziekte heb ik het sociaal tarief.

Dat klopt voor Duizend procent Marleen wat je zegt inderdaad via telefoon en winkel zijn ze eerlijk betreffende de info maar waarom vind een klant die info niet terug op de website van PX?

Met vriendelijke groet en zal mooie dag worden zonneke is er al, zoals de Ieren zeggen Carpe Diem.
Je zou inderdaad normaal gezien wel al deze info moeten terug vinden op de ⌘-Site, maar ik vind nog altijd beter dat je in een gesprek kunt komen via ⌘-telefoon of via ⌘-Center, en daar hebben ze mij nog nooit echt het duurste willen aansmeren.
En zoals je zegt 't zonnetje maakt veel goed 😉
Reputatie 3
Badge
Dag Rik,

Uw moeder kan zeker een pack zonder internet nemen. Een pack tv en vaste lijn kost 36,75 euro/m.

Groetjes,

Jos
Reputatie 7
Badge +1
In de optie "stel je pack samen" is inderdaad niks zonder internet voorzien....ik ken nochtans ook een serieus aantal mensen in de familie die enkel TV en vaste lijn hebben. Die gasten die dat samenstellen hebben duidelijk geen grootouders, of die zitten bij Telenet....Zo ken ik er ook nog wel een paar: TV bij Telenet, telefoon bij Proximus...dat is historisch zo gegroeid.
Reputatie 7
Badge +6
Wat mij ook opvalt: ik vroeg het aan de telefonische klantendienst: € 37,85, hier € 36,75. ????
En inderdaad sinjoor: die nieuwe generatie onderschat toch het aantal mensen die nog geen internet hebben/willen. Hoewel, probeer de (klein)kinderen tegenwoordig maar eens op bezoek te krijgen zonder internet in huis. 😃
Ik ging het juist zeggen dan zullen die toch geen kleinkinderen hebben ook 🙂
Je slaat goed op de bal sinjoor ze vergeten dat de oudere generatie uit een tijdperk komen van voor computers.
Al genoeg onderzoek gedaan door firma's en 80% van de oudere generatie gebruiken hun gsm om te bellen, zoals ik wat interesseert mij hoeveel ik kan surfen op het internet gebruik dat toch nooit. Zoals laatste familie feestje 3 kids twee van 18 jaar en eentje van 21 gans die dag zat de gsm in hun handen en heb geklaagd toen tegen de kids kunnen jullie nu echt niet voor 2 a 3 uurtjes de gsm opzij leggen 🙂 Was niet alleen de grootouders zaten ook te klagen en op bevel van de moeder was de gsm weg. :-))))

Supersnel internet wat interesseert mij dat voor wat ik doe eens surfen op internet en af en toe op You tube eens iets bekijken en online gamen. Die snelheden om iets te downloaden zeg mij niets.

Wil gewoon een pakket dat dat de tv werk en dat ik geen problemen hebt met opnames

Ik wil gewoon pakket dat ik zonder haperingen online het kan bekijken op de pc of de tv.
BV avondje met vrienden en via you tube 5 uur nonstop schilmuziek met mooie achtergronden afspelen of via netflix zonder haperingen.
@Jos
kan jij mss eens navragen wat het exacte bedrag nu juist is 37,85 of 36,75 €/mnd, om alle verwarring te vermijden.
dank je,
Elsa

Wat mij ook opvalt: ik vroeg het aan de telefonische klantendienst: € 37,85, hier € 36,75. ????
En inderdaad sinjoor: die nieuwe generatie onderschat toch het aantal mensen die nog geen internet hebben/willen. Hoewel, probeer de (klein)kinderen tegenwoordig maar eens op bezoek te krijgen zonder internet in huis. :D
Reputatie 3
Badge +1
Vraag achter een Limited for TV met vaste lijn
En wat is het verschil ?
Reputatie 3
Badge
Dag Elsa,

Dat is 36,75 euro/m. (dit is het enige correcte tarief voor dit pack)

Groetjes,

Jos
Reputatie 3
Badge +1
En wat is het verschil ?
Ik gaf het beest gewoon zijn correcte naam 😃
Ok bedankt Jos om dit uit te klaren,
groetjes, Elsa
Reputatie 7
Badge +1
Snel internet wordt je echter wél snel gewoon hoor! Zowel op PC als op Smartphone, tablet of Smart TV. Sedert ik mijn b- box3 heb en na een paar weken de vectoring geactiveerd werd op mijn lijn, kan ik surfen aan 86Mbps (ook op Wifi 5Ghz).
Hier inderdaad net het zelfde alhoewel ik het voor mijn dagelijks gebruik niet echt opmerk tov vroeger met de bbox2, 't hangt er inderdaad vanaf wat je wilt doen natuurlijk, de meesten klagen over de lage upload omdat ze een server draaiende hebben of grote bestanden willen uploaden naar de cloud, TN zal de upload verhogen maar van Px nog geen nieuws hieromtrent, enfin voor mij is het niet belangrijk, maar ik kan me inbeelden voor vele anderen wel.

Reageer