Skip to main content
Al een tijdje werkt TV Replay regelmatig niet. We kunnen dan geen programma van de dag zelf of de dag er voor niet opnieuw starten. Soms lukt het dan de volgende dag weer wel. Of als we alles opnieuw opstarten lukt het ook weer voor een dag. Heel vervelend dat het soms wel en soms niet werkt.
heb je de heropstart van de toestellen al eens in de juiste volgorde geprobeerd of het dan mss opgelost geraakt.



samengevat:

(volgorde is wel van belang)

1)zet je decoder stroomloos

2) zet dan ook je bbox3 5sec zonder stroom

---(NB: Moest je draadloze toestellen staan hebben tussen bbox3 en decoder dan kan je deze

---eerst even zonder stroom zetten en terug opzetten,en wacht een 3 tal minuten om verder te gaan)

3) zet bbox3 terug op en wacht een 3 a 4 minuten tot de vdsl led continu blijft branden en zet da pas

4) je decoder weer onderstroom

om te zien of het hiermee opgelost is

NB: indien niet opgelost, eventueel ook nog een reset van decoder(s) doen:

http://proximus.be/decoderresetten.

Reageer