TV Replay

  • 4 April 2017
  • 7 reacties
  • 283 Bekeken

Na de eerdere problemen van TV Replay vorige week, zijn er nu constant korte haperingen in de terug bekeken programma's !
Heb gisteren 1 maal de decoder op en af gezet, maar dit heeft niet geholpen, net zomin bij de eerdere problemen, dan hielp een factory reset zelfs niet en lag het probleem duidelijk bij proximus zelf (wat ze dan ook hebben toegegeven in een van onderstaande topics).

Eerdere topics over de problemen met TV replay :
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/afgelopen-programmas-bekijken-38199
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-programmainfo-infobalk-38193/index1.html#post571662

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Peter, enkel via TV Replay of ook via je opnames? Live TV geen problemen? Kan je me nog zeggen welke programma's gestoord waren? Dan kijk ik dit even na? Liefst een zo recent mogelijk voorbeeld.

Probeer ook even een herstel naar fabrieksinstellingen van de decoder. Geen stress, je opnames gaan niet verloren.
Hallo support medewerker :-)

Enkel via TV replay op de decoder, het ging hier over "Blind getrouwd" van eergisteren (pogingen ondernomen rond 22:00 gisteren en de dag ervoor rond 21:30).
Op de smartphone waren er op dat moment geen haperingen bij het herbekijken van hetzelfde programma.
Live TV geen haperingen.

Bij de laatste TV replay problemen hielp een FRs niet.
Ik zal straks nog eens een programma proberen en het resultaat hier posten.
Reputatie 7
Badge +6
Dit is helaas te lang geleden en kan ik niet meer controleren. (TV Replay gaat max 36u terug) Laat me zeker iets weten wanneer je vanavond opnieuw deze problemen ondervindt! Dan kijken we dit verder na.
Het valt ook voor dat je op een bepaald moment TV replay bekijkt een haperingen vasstelt en als je deze een tijd later opnieuw via TVR bekijkt, dan niet meer, dus zal heel moeilijk zijn om zo'n fout te achterhalen tenzij het altijd voorvalt...
hmm, dat wist ik al van het moment van schrijven dat het moeilijk ging zijn om dit nogmaals vast te stellen :-)

Vandaag enige testen gedaan en alles is terug normaal.

Allen bedankt voor de commentaar.
Heb sinds enkele weken continu stotteringen bij zowel opnames als replay. Ik heb al jaren draadloos proximus tv en nog nooit deze problemen gehad. Momenteel bij mijn pop-up restaurant op vtm om een zeer recent voorbeeld te geven. Internet is nochtans snel en geeft geen problemen op computer en gsm. Decoder heropstarten helpt dan niet. Het gaat na enkele weken ook niet vanzelf over dus hoe kan dit opgelost worden?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Robin,

We zijn er ondertusssen al van op de hoogte, er zijn inderdaad problemen met doorspoelen en replay, we proberen deze zo snel mogelijk op te lossen.

Mvg,

Kim

Reageer