Vraag

TV Replay +


Ik merk nu al 2 dagen dat het symbool van TV Replay niet meer zichtbaar is tussen 18 uur en 21 uur en dat je tot 4 uur terug geen gebruik kan maken van TV replay.
Het programma dat speelt kan je wel heropstarten.

Gisteren naar het journaal gekeken op één van 18 uur tot 19u20
Two and a Half Men met start om 19u20 geen probleem om te heropstarten.
Two and a Half Men met start om 18u50 niet te heropstarten

Na 21 uur werkt TV Replay + terug normaal.

13 reacties

Zou het dan alleen TVR+ probleem zijn, want met TVR werkte het om EEN nieuws te bekijken.
Reputatie 7
Badge +6
Patrick, Two and a half men is wel een programma dat je alleen kan herstarten terwijl het bezig is. Kan het daar iets mee te maken hebben?
Voor de rest, ik heb het wel, maar gebruik het niet genoeg om je te kunnen helpen. Hoop dat je vlug een antwoord krijgt.
MVG
Maar met nieuws op EEN veronderstel ik dat hij bedoelt dat het ook niet werkte of versta ik het verkeerd
Nieuws van 19 uur Elsa.
De zender waar je op staat kan het lopende programma herstart worden.

Hebben andere forum gebruikers dit ook??

Two and a Half Men kon ik tot en met 2 dagen terug gelijk wanneer bekijken met tv replay.
Nu moet ik wachten tot 21 uur voor de reeks Two and a Half Men met start om 18u50

Hopelijk heb ik het probleem niet deze avond maar zal een foto trekken van de tv gids en dan zullen jullie zien dat het symbool van tv replay afwezig is, dus kan het niet oproepen.
Two and a half men kon ik tot vorige week bekijken met TV replay + nu al gans de week niet.
Kom iedere uit op Zendercatalogus vroeger kan ik het bekijken en nu niet meer.
Intussen opgelost staat nu dagelijks geprogrammeerd om op te nemen.

Wat is de reden PX dat ik geen 36 uur meer kan terugspoelen?
Decoder Reboot zal je waarschijnlijk al lang geprobeerd hebben
Al gedaan hoor Elsa doe dat nu al wekelijks. En zie nog wekelijkse opnames na de reboot die gepland zijn van maanden terug.

Is droevig betaal voor tv replay + en moet toch verplicht opnemen gewoon omdat het niet werkt. En je antwoord en je tracht iedereen te helpen Elsa maar die moet antwoorden blijft zwijgen.

Heb intussen profiel aangemaakt bij Twitter snap geen bal hoe dat programma werkt maar er komt iemand deze namiddag om mij les te geven. Met wat ik lees heb je daar sneller reactie van PX.
Dit klopt en was ook een van de antwoorden van Proximus zelf:
Voor dringende vragen en/of problemen zijn er andere, meer geschikte kanalen.
Het klopt dat via Twitter en Facebook men vlugger geholpen wordt.
Wil je het snelst contact met ons bedrijf dan moet je rechtstreeks de klantendienst bellen op ons gekend 0800-nummer.
Het Forum is in de eerste plaats een plek waar verschillende gebruikers elkaar kunnen helpen of
oplossingen kunnen aanreiken die voor anderen ook nuttig kunnen zijn.

Twitter en Facebook zijn nu eenmaal grote sociale mediakanalen waar Proximus, net als alle andere grote bedrijven,
gebruik van maakt om met onze klanten in contact te treden.
Deze nieuwe kanalen om met onze klanten in contact te treden kunnen wij niet negeren,
en zeker niet in een steeds digitaler wordende samenleving.

Proximus verplicht echter geen enkele klant om Twitter of Facebook te moeten gebruiken.
Ook lid zijn van dit Forum is geen verplichting.
Men kan altijd onze klantendienst bereiken via ons 0800-nummer of via onze contactpagina: proximus.be/contact
Wel grappig Elsa je plakt volgende tekst.

Proximus verplicht echter geen enkele klant om Twitter of Facebook te moeten gebruiken.
Ook lid zijn van dit Forum is geen verplichting.

Maar waar zit de logica dat je als klant toch daar een profiel moet aanmaken om een antwoord te krijgen en op hun eigen forum zeggen ze niets.

Ik als klant wil info op de URL van PX en niet via andere kanalen die een grote schending zijn van privacy.
B.V Facebook je gaat een blz. bezoeken en je bezoek word gevolg en heb geen Facebook profiel.
Ik kan de PX Facebook niet zien heb daar geen profiel, kan wel via omweg het toch zien via TOR.

En kan niet reageren omdat ik daar geen profiel hebt. Reageren zelf hier niet.
PX verplicht onrechtstreeks de klanten om een Facebook profiel aan te maken zodat ze het kunnen lezen en reageren.
Of PX leg mij nu even uit hoe ik zonder omweg het PX Facebook blz. kan lezen en reageren zonder er een profiel te hebben?
Reputatie 7
Badge +6
Om even terug te komen op TV Replay (+) . Wat ik vervelend vind, is dat ik pas kan zien vandaag, welke programma's TV Replay zijn bij het begin ervan of terwijl ze al bezig zijn.
Een voorbeeld: THUIS: bij de TV Gids staat niet of de uitzending van vanavond vanaf morgen zal te bekijken zijn in TV Replay. Ik weet nu uit ervaring dat het zo is, maar ik kan dat toch niet van alle programma's weten. Ik zie in de TV Gids alleen het tekentje met het uitroepteken bij die programma's die ik kan 'replayen' terwijl ze bezig zijn. Naar de rest van de Replay programma's voor vandaag en de volgende dagen heb ik het raden, tenzij ik het weet uit ervaring. Handig is dat niet en dan ga ik voor de zekerheid toch weer opnemen.
@patrick, die tekst komt wel van ⌘ zelf en eerlijk gezegd dat is wel de trend overal bij grote firma's op 't internet, dus wat er staat is niet gelogen hoor.
Op het forum kunnen ze ook meer rekenen dat leden elkaar zullen helpen met problemen en raad zullen krijgen.
En voor alle duidelijkheid, ik heb er natuurlijk ook niks tegen dat ⌘ hier op alle vragen komt antwoord geven.

NB: Je kan natuurlijk ook altijd de vraag stellen via een PB en dan moet je geen account bij Facebook of twitter hebben en desnoods via mail contact.
dat is juist ik ben ook in de val gelopen, die man die aan huis kwam zei ook als jullie alles nemen wordt alles ingesteld door de technieker, toen het zover was kwam het antwoord "dat kan ik niet "daar stonden we maar het was te laat ik had de laptop (2in1)voor 49€ het 1ste jaar al opengedaan nu heb ik een andere technieker gehad maar ik moet nu 85€ bij betalen is dat een goede service ik denk het niet ik kwam van telenet over bedankt hoor!!!!!! klant met comfort pack: TF-Internet-TV) en2gsm's

Reageer