stel , ik wil terug naar Komen eten kijken ,via replay , waarom moet eerst NCIS bijna volledig afgespeeld worden ? Misschien omdat ik niet geabonneerd ben ? moet het steeds geld kosten , idioten ? wie moet er nu een miljoenen premie krijgen met het gestolen geld van de kijker ? 😠
Bladzijde 1 / 3
Klopt zit er gratis bij voor 36 uur. Kun je ook niet vooruit spoelen bij reclame. Wil je Full optie dan kost TV replay geld. Er moet toch ergens winst gemaakt worden.
Dit geld dat Px vraagt gaat wel naar de zenders omdat ze juist hun inkomsten vab reclame moeten hebben, dus als iedereen gratis reclame doorspoelt, weet je al wat er zou gebeuren met de zenders die van reclame moeten leven 😉
Anita,
Heb je ook het einde kunnen zien? Ik vraag dat omdat de TV-Gids op de decoder en online weer eens niet klopt met de echte uitzendtijden, zoals VIER die geeft en zoals je die ook kunt vinden in de krant bv. De Morgen: bij Proximus: Komen Eten: 19u13, bij Vier op de site zelf: 19u50.!!! Geen wonder dat je dan een ganse portie NCIS te slikken krijgt! De volgende programmatijden zijn trouwens ook allemaal fout op de decoder en online voor vanavond. bv. Geubels en de Belgen op de decoder/online: 21u40, bij Vier zelf: 22U20 !!!!! Op de app ben ik niet gaan kijken.
Ik weet niet wat dat is tussen VIER en Proximus; maar het is zeker geen LUV !
PAk NU TOCH EENS DEFTIG DIE TV-GIDS AAN A.U.B. !!!!
PS: bij andere zenders heb je normaal niet die lange 'prelude' van een ander programma, al een geluk. Het heeft dus niks met TV Replay te maken in dit geval. TV Replay werkt prima, maar de gids moet wel correct zijn.
Heb je ook het einde kunnen zien? Ik vraag dat omdat de TV-Gids op de decoder en online weer eens niet klopt met de echte uitzendtijden, zoals VIER die geeft en zoals je die ook kunt vinden in de krant bv. De Morgen: bij Proximus: Komen Eten: 19u13, bij Vier op de site zelf: 19u50.!!! Geen wonder dat je dan een ganse portie NCIS te slikken krijgt! De volgende programmatijden zijn trouwens ook allemaal fout op de decoder en online voor vanavond. bv. Geubels en de Belgen op de decoder/online: 21u40, bij Vier zelf: 22U20 !!!!! Op de app ben ik niet gaan kijken.
Ik weet niet wat dat is tussen VIER en Proximus; maar het is zeker geen LUV !
PAk NU TOCH EENS DEFTIG DIE TV-GIDS AAN A.U.B. !!!!
PS: bij andere zenders heb je normaal niet die lange 'prelude' van een ander programma, al een geluk. Het heeft dus niks met TV Replay te maken in dit geval. TV Replay werkt prima, maar de gids moet wel correct zijn.
Al verschillende keren voorgehad dat je het programma net voor het gewenste programma moet Replayen of je mankeert een beginstuk en nog een geluk dat het replayen dan verder doorloopt of anders zou dit ook nog geen noodoplossing zijn,.
Op Een was het geen probleem het replayen begint netjes op tijd, zoals het altijd zou moeten zijn natuurlijk !
Op Een was het geen probleem het replayen begint netjes op tijd, zoals het altijd zou moeten zijn natuurlijk !
PS: nog eens in mijn boekske (het duurste weekblad van Vlaanderen 😉 ) gaan kijken en zelfs daar staan de correcte uitzendtijden, dus het zijn geen veranderingen op het laatste moment.
Heb je ook het einde kunnen zien? Ik vraag dat omdat de TV-Gids op de decoder en online weer eens niet klopt met de echte uitzendtijden, zoals VIER die geeft en zoals je die ook kunt vinden in de krant bv. De Morgen: bij Proximus: Komen Eten: 19u13, bij Vier op de site zelf: 19u50.!!! Geen wonder dat je dan een ganse portie NCIS te slikken krijgt! De volgende programmatijden zijn trouwens ook allemaal fout op de decoder en online voor vanavond. bv. Geubels en de Belgen op de decoder/online: 21u40, bij Vier zelf: 22U20 !!!!! Op de app ben ik niet gaan kijken.
Ik weet niet wat dat is tussen VIER en Proximus; maar het is zeker geen LUV !
PAk NU TOCH EENS DEFTIG DIE TV-GIDS AAN A.U.B. !!!!
PS: bij andere zenders heb je normaal niet die lange 'prelude' van een ander programma, al een geluk. Het heeft dus niks met TV Replay te maken in dit geval. TV Replay werkt prima, maar de gids moet wel correct zijn.
klopt de hele progeamlatie van VIER liep fout! Stond allemaal ca. 40 minuten te vroeg geprogrammeerd op de decoder rn/of de app... In de TV-gids van Dag Allemaal stond dat nochtans wél juist. Dus zeker geen "last minute" programma-verschuiving...
Inderdaad, Sinjoor, niks mis met TV Replay, maar wel van alles mis met de TV-Gids voor VIER (alles 35 à 40 min. te vroeg geprogrammeerd).
Hopelijk vlug opgelost want juist opnemen of zelfs degelijk TV Replay gebruiken zit er zo niet in
Hopelijk vlug opgelost want juist opnemen of zelfs degelijk TV Replay gebruiken zit er zo niet in
Ik heb toch al af en toe voorgehad zelf al klopt de TV GIDS dat je het Replayen van een programma een stuk van het begin kwijt bent, bij de zenders die op reclame leven valt dit natuurlijk minder voor want meestal zit voor het programma een stuk reclame en als je replayt dan zit je eerst in het stukje reclame en mis je natuurlijk dan het begin van het programma niet, waarvoor reclame toch goed voor is hé :-)))
Toch nog goed nieuws: voor de volgende dagen lijkt de programmatie in de TV-Gids dan toch weer te kloppen. Houden zo.
Wil wel eens een uitleg van PX waarom de tv gidsen niet kloppen en weekbladen het wel perfect kunnen doen om iedere week op voorhand de programma's plaatsen die kloppen. Van al jullie software problemen die jullie hebben is in mijn ogen een correct tv gids simpel.
Betreffend tv replay + je betaal ervoor en meestal kan je maar aan 1 snelheid doorspoelen maal 3 andere snelheden werken niet.
Zeg dit nu al maanden maar volgens mij is er een verborgen agenda om het de klant moeilijker en moeilijker te maken om die reclame blokken door te spoelen. Of geen correcte tv gidsen te weergeven, zodat de klant verplicht is om toch rechtstreek te kijken naar die zender.
Hoor al het antwoord neem het op en zelf dit werk niet al maanden, het enige wat wij lezen dat het met de volgende update in orde komt wat niet het geval is. Ik geloof jullie niet meer in jullie wat jullie beloven PX op dit gebied.
Ik betaal nu voor een dienst om de reclameblokken door te spoelen en het werk maar aan 1 snelheid, uitleg PX graag????
Betreffend tv replay + je betaal ervoor en meestal kan je maar aan 1 snelheid doorspoelen maal 3 andere snelheden werken niet.
Zeg dit nu al maanden maar volgens mij is er een verborgen agenda om het de klant moeilijker en moeilijker te maken om die reclame blokken door te spoelen. Of geen correcte tv gidsen te weergeven, zodat de klant verplicht is om toch rechtstreek te kijken naar die zender.
Hoor al het antwoord neem het op en zelf dit werk niet al maanden, het enige wat wij lezen dat het met de volgende update in orde komt wat niet het geval is. Ik geloof jullie niet meer in jullie wat jullie beloven PX op dit gebied.
Ik betaal nu voor een dienst om de reclameblokken door te spoelen en het werk maar aan 1 snelheid, uitleg PX graag????
En om de aandacht te trekken van PX zal ik dagelijks een woordje plaatsen tot ik een antwoord krijg.
Je zal er mss wel ene krijgen maar of dat dan iets direct gaat veranderen aan de zaak dat is nog heel wat anders, 'k ben benieuwd .......enfin we zie wel......
Die uitleg over spoelen aan één snelheid hebben ze u ook al uitgelegd, maar je ziet dat het allemaal daarmee nog niet opgelost is ......
Ik denk dat we hier dikwijls zullen moeten lezen "wordt vervolgd" ....
Die uitleg over spoelen aan één snelheid hebben ze u ook al uitgelegd, maar je ziet dat het allemaal daarmee nog niet opgelost is ......
Ik denk dat we hier dikwijls zullen moeten lezen "wordt vervolgd" ....
Dit is bij veel topics van wordt vervolgd en als het te moeilijk wordt reageert geen PX medewerker of community manager meer.
Was deze topic vergeten intussen al dagen voorbij met mijn vraag en heb nog geen antwoord, maar dat zijn wij gewoon van PX
En klopt wel Antoon horen niets meer van de PX medewerker of community manager meer.
En klopt wel Antoon horen niets meer van de PX medewerker of community manager meer.
Toch wel, dat op vrijdag de dertiende het forum aangepast wordt. 😉
Heb ik ook gelezen ben nieuwsgierig en persoonlijk heb ik er geen goede hoop op Elsa
Dit is inderdaad ook maar bijzaak, moest alles zonder problemen verlopen dan hadden we zelf proximus hun forum en sociale netwerken niet meer nodig en als er dan toch nog sporadisch een probleem of een vraag is, zou het veel minder druk zijn aan de 0800 22 800 helpdesk en dit volstaan als support aanspreekpunt!.
Ik mag toch eens dromen ook hé :-)))
Ik mag toch eens dromen ook hé :-)))
Dromen zijn bedrog, Elsa.
Ik hoorde gisteren dat de TV Replay+ nu nog maar 5€ per maand zou kosten. Ik heb erover gedacht om mij daar dan maar voor te abonneren, want veel programma's die ik nu opneem, bekijk ik toch diezelfde avond/nacht. Maar als je maar 1 snelheid hebt om door te spoelen, welke is dat dan ? De traagste ? Dus als ik dan de sport van het nieuws wil doorspoelen, dan zit ik daar nog minuten te wachten ? Humm, dan denk ik dat ik het toch niet ga nemen.
BTW ik had deze week "Jani gaat vissen" opgenomen op Vier en inderdaad, het programma begon meer dan 40 minuten te laat. Ik heb het einde niet kunnen zien. Ik kon wel de herhaling opnemen maar die aflevering was toch niet zo goed, dus laat maar.
BTW ik had deze week "Jani gaat vissen" opgenomen op Vier en inderdaad, het programma begon meer dan 40 minuten te laat. Ik heb het einde niet kunnen zien. Ik kon wel de herhaling opnemen maar die aflevering was toch niet zo goed, dus laat maar.
Replay van programma dat volgt erop lukt dat dan niet om het einde te zien?
Elma, ik heb geen TV Replay +, alleen TV Replay, maar behalve als de TV Gids eens tilt slaat op Vier, begint het herbekijken, volgens mij, gewoonlijk niet zoveel te vroeg. Sportprogramma's lopen idd nog het meeste uit (en programma's van RTL, die kennen er wat van).
Ik heb Sinjoor hier op het forum ook nog niet veel weten klagen over de snelheid van doorspoelen, maar Patrick heeft daar dus wel last van, persoonlijk kan ik daar dus niets over zeggen.
Is de eerste maand niet gratis, heb je dat al eens nagekeken? Kijk ook eens of de programma's die je wilt replayen' daarin wel beschikbaar zijn, anders is het ook de moeite niet.
Ik vind het wel een nuttig iets, hoewel hier wordt het meestal gebruikt voor het nieuws.
Ik heb Sinjoor hier op het forum ook nog niet veel weten klagen over de snelheid van doorspoelen, maar Patrick heeft daar dus wel last van, persoonlijk kan ik daar dus niets over zeggen.
Is de eerste maand niet gratis, heb je dat al eens nagekeken? Kijk ook eens of de programma's die je wilt replayen' daarin wel beschikbaar zijn, anders is het ook de moeite niet.
Ik vind het wel een nuttig iets, hoewel hier wordt het meestal gebruikt voor het nieuws.
Ik heb het tot nu toe nog altijd kunnen oplossen door te jongleren met ofwel te replayen voor het programma of replayen erna in functie van wat welk stuk er mankeert van het programma dat je echt wilt replayen, maar een plezante methode is het verre van natuurlijk en je zou er vlug de brui aangeven moest dit te frequent voorvallen.
Tv Replay+ is in elk geval de eerste maand gratis, dat moet toch lang genoeg zijn om te zien of je het de moeite vindt of niet en hoe vlug het doorspoelen nu eigenlijk gaat.
Echt TVR nodig heb ik het niet, aangezien het opnemen probleemloos verloopt bij mij, kan ik evengoed opnemen 't geen ik nodig heb of interessant vind en daar kan ik ook doorspoelen.
Maar ja ieder moet het nut of de behoefte aan TVR(+) voor zich maar uitmaken.
Maar ja ieder moet het nut of de behoefte aan TVR(+) voor zich maar uitmaken.
Ik heb het ook niet nodig, maar het gaat hier niet over ons, hé (;-)), maar over Elma die het wel overweegt /overwoog.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.