TV Replay

  • 13 November 2013
  • 78 reacties
  • 4355 Bekeken


Toon eerste bericht

78 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Het antwoord dat ik kreeg vandaag van een medewerker luidt enigszins anders .


Ik stelde dat ik een brief had van Proximus die stelde dat vanaf NU TV replay van toepassing is voor MIJ . OOK op smartphone en ipad.


Medewerker stelt : deze brief is fout . Er is een bug opgetreden en je dient te wachten tot 1 juli . Dan zou alles in orde zijn.


Verschillende info uit verschillende kanalen . Wat is nu juist ???




Ro
ik kan alleen maar met zekerheid zeggen dat ik van verschillende mensen vernomen heb dat TVR werkte op hun decoder maar niet op TV Overal en het ook werkte op TV Overal van zodra ze TVR geactiveerd hadden via MyProximus.
Natuurlijk kan ik niet weten als dat dan ook voor iedereen gaat werken, al zou ik niet begrijpen waarom het dan voor enkelen zou werken en dan voor anderen niet! al is blijkbaar alles mogelijk bij Prox ;-)



Hallo beste medewerkers,


Ik krijg van enkele mensen de vraag, wanneer deze dienst beschikbaar wordt in de TV Overal-app voor Windows Phone


Mvg, Elsa

Reageer