TV Replay

  • 13 November 2013
  • 78 reacties
  • 4355 Bekeken


Toon eerste bericht

78 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Hangt ervan af of je de extra's van de nieuwe packs gaat gebruiken of niet (bv. méér Internet Overal, gratis TV Replay).
Reputatie 2
Badge
en misleidende spot op tv.............. wat doen we daarmee, gratis voor alle klanten, juist nog op vtm gehoord
Zoals met alle reclame zeker , vraag het maar eens aan kobe van VOLT (VRT)


Je kan altijd de ombudsman daarover aanspreken !


Ik weet niet of je dit programma van Kobe regelmatig volgt, maar daar wordt eigenlijk ook bewezen dat (bijna) alle reclame bedrieglijk is.
Vandaag nog een Proximus Reclamefolder in de bus gehad en op de voorpagina staat in grote letter op een rode opvallende achtergrond:



GRATIS

Voor onze klanten met

Proximus TV in Pack

[/quote]

dan links onder de voorpagina staat Zie p.2


Daar staat gans de uitleg en rechts onderaan staat dan :



Aaanbieding geldig voor alle klanten met een pack

met Proximus TV gecommercialiseerd vanaf 2012



dan staat er nog eens in heel kleine letters



Zie voorwaarden p.8



TV REPLAY voor Iedereen en Gratis voor alle klanten staat wel duidelijk in heel opvallende grotere letters frons


Reputatie 2
Badge
idd, erg is het wel. Zo de klanten bedriegen..............
Reputatie 1
Badge
Voor niets gaat nog altijd de zon op.


Als je alle voordelen van het nieuw pack neemt en je die in je oude pack zou proppen, dan zal je oude ook wel duurder zijn.


De nieuwe zijn voordeliger als je die zaken nodig hebt. Indien niet dan blijf je beter bij de oude, maar dan zal je ook niet kunnen genieten van de nieuwe voordelen. Je kan helaas niet alles hebben...


Je moet trouwens altijd alle voorwaarden lezen, niet enkel wat in grote letters staat. Je hoeft dat niet te doen, maar uiteindelijk is het wel verstandig...


En je kan er hier nu wel over klagen, maar veel zal dat niet opleveren...
Reputatie 3
De officiele instanties aanspreken zal ook niet veel helpen zeker !
Reputatie 4
Dat heb ik hier nog gelezen van al die instanties aanspreken, maar niet het resultaatbesluiteloos
Reputatie 1
Badge
Er is een ombudsdienst voor telecommunicatie, voor ik weet niet of ze voor zo'n zaken veel doen.


Dat is meer bedoeld als je problemen hebt met de dienst die je provider levert, en die problemen maar niet opgelost raken.
Reputatie 4
Het wilt ook niet zeggen, omdat het tenslotte niets gaat opbrengen, dat het daarom niet op dit Proximus forum mag aangekaart worden.
Reputatie 4
Moest de ombudsdienst aan bedriegelijke reclame iets kunnen doen dan zou er ook bijna geen meer zijn,

zoals Elsa hier al aangehaald heeft werden (en worden) er o.a. in programma's zoals VOLT genoeg bewijzen geleverd dat eerlijke reclame soms heel ver te zoeken is.
Reputatie 2
Er is hier terug iemand uit de dood verrezen knipoog
Reputatie 2
Badge
en dat voor trouwe klanten, erg............
Opmerking: zie bovenaan TOPIC start onder : 'EDIT-03/06/15'


Je kan het zelf oplossen door (Gratis) TV Replay te bestellen via MyProximus,

zodat TV Replay dan wel werkt op TV Overal



Reputatie 2
Badge
ma sta er niet gratis.........tis betalen
Ja dat wist je natuurlijk al met je oud versleten pack duivellach
Reputatie 2
Badge
merciontevreden
'k zal het nooit meer doen verrassing
Reputatie 2
Badge
daarmee ist nie opgelost é
Reputatie 5
Badge +1
Maar waarom werkt tv replay niet op smartphone en bij mijn ipad krijg ik het volgende bericht : ' Deze functionaliteit is alleen beschikbaar met TV REPLAY . Surf naar de proximus website voor meer info.


Toch reeds een brief gekregen dat TV Replay gratis is vanaf nu op mijn abonnement.


Wel op mijn tv toestel, maar nog niet op smartphone toepassing en ipad toepassing van tv overal blijkbaar. Dient hiervoor iets gedaan te worden ?




Ro
@Ro,


Heb je het al geactiveerd


zoals beschreven hier


zie bovenaan TOPIC start onder :▬► 'EDIT-03/06/15' ◄▬

zodat TV Replay dan wel werkt op TV Overal
@Kieken,


misschien proberen om een medewerker om te kopen knipoog
Reputatie 2
Badge
ontevreden
Reputatie 5
Badge +1
Elsa met alle respect, maar de optie om dat actief te bestellen vind ik niet terug op my proximus account ... Zoals op bovenstaand beeld van item op 3/6/15 . Enkel TV overal en geen verdere opties om te kiezen .


Zal mijn vraag dan toch doorsturen aan 'mijn mederwerker' ... heb trouwens een brief gekregen dat vanaf NU tv replay actief is voor mij en gratis ...., zowel op tv, als smartphone als ipad ...




Ro
Hallo Ro,


Ik heb al gehoord van iemand die een antwoord gekregen heeft van Proximus dat TR op TVO pas zal werken tegen 1 juli,


dus kan je inderdaad eens vragen aan de medewerkers hoe de vork nu juist in de steel steekt !


Dit is trouwens ook een antwoord van de medewerkers:



De gratis tv replay werd technisch voor alle klanten geactiveerd en werkt dus op decoder


We zijn echter nog bezig met alle klanten ook administratief dit product toe te kennen.

Dit vergt even tijd ( 1milj klanten) ..alle administratie zou in orde moeten komen rond 1 juli


Daar tvoveral werkt via een account gelinkt aan uw administratie , zal tv replay dus pas werken op uw tv overal

op het moment dat dit product ook effectief als abonnement ( administratief) dus

aan uw acount gelinkt staat..kortom..tv replay pas werkzaam na administratieve activatie


( tussen nu en 1 juli voorzien, ongeveer 30.000 klanten per dag worden geupdate administratief)

Reageer