TV Replay

  • 13 november 2013
  • 78 reacties
  • 4263 Bekeken

EDIT-03/06/15


✔️ Packs gelanceerd sinds 1 april 2012 krijgen nu TV Replay gratis.

TV Replay+ is niet gratis maar wordt inderdaad goedkoper, 5€/mnd ipv 7€/mnd.


✔️ De gratis tv replay werd technisch voor alle klanten geactiveerd en werkt dus op decoder


We zijn echter nog bezig met alle klanten ook administratief dit product toe te kennen.

Dit vergt even tijd ( 1milj klanten) ..alle administratie zou in orde moeten komen rond 1 juli


Daar tvoveral werkt via een account gelinkt aan uw administratie , zal tv replay dus pas werken op uw tv overal

op het moment dat dit product ook effectief als abonnement ( administratief) dus

aan uw acount gelinkt staat..kortom..tv replay pas werkzaam na administratieve activatie


( tussen nu en 1 juli voorzien, ongeveer 30.000 klanten per dag worden geupdate administratief)


Opmerking:


Je kan het zelf oplossen door Gratis TV Replay te bestellen via MyProximus,

zodat TV Replay dan wel werkt op TV Overal










►Waar kunt u terecht met vragen of technische problemen ivm de TV Replay+ test? ► http://www.belgacom.be/testsupport" target="_blank


TV Replay problemen


TV-Replay ◄▬Op Belgacom Site









INFO Belgacom ► http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetail/ND_20140217_tvreplay_nl_bel.page" rel="nofollow


TV Replay is er


Testperiode voor de TV Replay+ testers loopt normaal af op 26/2/2014, daarna wordt TV replay gedeactiveerd

Wil je nadien terug TV Replay of TV Replay+, dan moet je dit aan je abonnement toevoegen zie hieronder:




Om van TV Replay te kunnen genieten, moet u Belgacom TV-klant zijn.




Hoeveel kost het?






















TV Replay TV Replay+
Keer tot 36 uur terug in uw tv-gids. Keer tot 36 uur terug in uw tv-gids en spoel vooruit in het gekozen programma.
€ 3/maand



PROMO

de eerste 2 maanden gratis*
€ 7/maand



PROMO

de eerste 2 maanden gratis*
Aan mijn abonnement toevoegen Aan mijn abonnement toevoegen





2 maand gratis - voor elke intekening van 17/02 t.e.m. 14/04/2014.



je kan dus twee maand tv replay proberen aan 0€, indien u het niet bevalt kan je dus de replay opzeggen zonder kosten/abonnement




'Ons aanbod zou vanaf 15/04/2014 verrijkt worden met volgende zenders:



VTM, VTM HD, 2BE, 2BE HD, Vitaya, JIM, anna, VTMKzoom, Vijf en Vijf HD.



Maar door omstandigheden buiten onze wil om is deze datum met een maand opgeschoven.

Uw promotie '2 maanden gratis' TV Replay (+) blijft geldig tot 11-6-2014 (hangt af van de inschrijvingsdatum).

Uiteraard houden wij U op de hoogte van de verdere evolutie..


Gelieve ons te willen verontschuldigen voor dit ongemak.'

Dus nieuwe verwachte datum van in voege treden is 15/05/2014



zie ook, surf naar ►http://community.belgacom.be/posts/c37ca2c4cf?commentId=147373#147373" target="_blank




#tvspot# Bekijk onze video's


Wat is het?


Hoe gebruik je het?


Lijst van de beschikbare zenders: op 24/12/14



Op welke zenders en tv-programma's is TV Replay beschikbaar?


  • Op welke zenders is TV Replay beschikbaar? De zenders die TV Replay aanbieden zijn: Acht, Anne, Belgacom 5, Proximus 11, Proximus 11+, Canvas, Canvas HD, Club RTL, Club RTL HD, Één, Één HD, Jim, Ketnet/OP-12 HD, La Une, La Une HD, La Deux, La Deux HD, La Trois, La Trois HD Plug RTL, Plug RTL HD, RTL-TVI, RTL-TVI HD, VIER, VIER HD, VIJF, VIJF HD, Vitaya, VTM, VTM HD et VTM K Zoom.
  • Op welke tv-programma'sis TV Replay beschikbaar? De tv-programma's die beschikbaar zijn met TV Replay worden in de tv-gids aangeduid met het TV Replay-icoontjeTV Replay. Omdat de zenders mogelijk niet alle rechten bezitten op bepaalde programma's, kan het gebeuren dat u die programma's niet uitgesteld kan bekijken. Als u het icoontje met een uitroeptekenTV Replay geen terugspoelen mogelijk na de uitzending bij een programma ziet staan, wil dat zeggen dat herbekijken niet mogelijk is na de uitzending ervan. Tijdens de uitzending zelf kunt u nog wel terugkeren naar het begin.

TV Replay thuis maar ook overal elders!

TV Replay en TV Replay+ zijn ook beschikbaar op uw computer, smartphone en tablet dankzij de applicatie TV Overal,

op de volgende zenders:

één HD, Canvas HD, Ketnet/OP12, VIER HD, VIJF HD, Acht en Belgacom 11, Belgacom 11+ HD en Belgacom 5.




http://forum.proximus.be/posts/36f1a248b6/#TV_Replay_Bugs" id="TV_Replay_Bugs" name="TV_Replay_Bugs" style="color: black; text-decoration: none;" target="_blank

_______________________#_TV_Replay_Bugs_#______________________________


24/12/2014:


Ik heb volgend probleem vastgesteld: als er achter het voor TV replay geschikt programma een ander niet geschikt komt en het TV replay programma 10 minuten telaat startte, gebeurt het dat het einde niet meer afspeelbaar wordt, omdat het in de tijdsloop van het volgende niet afspeelbare komt. het breekt dan gewoon af. Dit is toch wel een serieus euvel vind ik. Kan men dat niet opvangen? Cfr. Sinjoor


-----------------------------------

78 reacties

Reputatie 7
Badge +1


De TV Replay+ versie zal allicht betalend zijn...(wegens mogelijkheid om reclame door te spoelen) maar de TV replay versie gratis? allicht interessant. Een alternatief voor nPVR? Ik heb me alvast ingeschreven.

Reputatie 7
Badge +1


Telenet heeft geen netwerkopnames, misschien voor hen een oplossing? 't is wél een serieuze primeur hé!

Reputatie 7
Badge +1


Niet iedereen is zo perfect als jullie hé! knipoogEr zij mensen die al eens iets vergeten op te nemen, of er loopt al eens iets mis met een opname. Kijk maar eens op dit forum rond. Een hoop topics over mislukte (niet opgenomen, deels opgenomen, en niet afspeelbare) opnames.

Reputatie 7
Badge +1


Tja, bij jullie schijnt altijd alles perfect te lukken, en jullie vergeten blijkbaar nooit iets in jullie drukke leven...Het was wél ironisch bedoeld hé. Ik denk dat die TV replay een groot succes zou kunnen worden, eerlijk gezegd. Je hoort allicht al eens iets vertellen over een programma op het werk, bij vrienden of kennissen, waar jij niet op gelet hebt en wat je dus niet opgenomen hebt bv. De rest heb ik hierboven al vermeld. Maar je bent niet verplicht om het te gebruiken of 'leuk' te vinden natuurlijk.

Dat we niks vergeten op te pakken hebben, bedoelt Sinjoor en in dit geval kan je toch nog 36 uur terug in de tijd iets bezien dat je vergeten had op te nemen.


Ik heb me ook niet ingeschreven want als je u inschrijft voor de '+' dan zal je natuurlijk moeten in de gaten houden later als het betalend wordt dat ze dit niet op je factuur verrekenen, normaal zou dit niet automatisch mogen gebeuren zonder verwittiging of je toestemming, maar ja wat is nog normaal den dag van vandaag ;-)


@carooke,

Ze kunnen mss de Replay gratis geven aan trouwe klanten ;-)

en enkel de '+' betalend maken.
Reputatie 7
Badge +1


't is niet omdat je deelneemt aan de testgroep dat ze je kunnen verplichten automatisch een betalende optie te nemen. Je krijgt trouwens nog een 2e bevestigingsmail als je geselecteerd bent. Ik neem aan dat daar dan de voorwaarden zullen instaan. Dus kwestie van dan de 'kleine lettertjes' te lezen.

Reputatie 7
Badge +1
  1. Ja akkoord Elsa, maar dat van die VMMa-zenders die niet meedoen stond daar vlgs. mijn niet bij, tenzij ik er overgezien heb. Dat lijkt me toch relevante informatie; of het moest zijn dat je nooit naar VTM 2BE enz. kijkt. Ik had het bovendien in het rood gezet. besluiteloos

Reputatie 7
Badge +1


Je hebt nog maar eens gelijk hé Elsa. Maar hebben vrouwen dat niet altijd? knipoog Ik heb het inderdaad niet grondig genoeg gelezen...Geduld is een schone deugd hé! Bij mannen eerder zeldzaam...




Hallo Elsa,

Over de precieze prijszetting heb ik nog geen concrete info opgevangen, maar naar wat ik hoor worden de beide opties (zowel TV Replay als TV Replay+) betalend.
Dit kan uiteraard nog altijd veranderen, gezien de commerciële lancering nog een eindje van ons verwijderd is.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1


OK, bedankt Eva, nu weten we al wat meer. Het zou een beetje raar zijn als het helemaal gratis zou zijn. Dan hebben Netgemist, OoitGemist, Iwatch enz. geen zin meer voorde zenders, en die maken nu al zo van hun oren.

Hallo Dorien,

De testfase is beperkt tot regio Vlaanderen, klanten in regio Brussel of Wallonië kunnen zich niet inschrijven.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1


Gaardenier, misschien krijgen de duitse zenders nu terug een kans, nu Bellens allicht buitenvliegt...Al zou dat een dure affaire kunnen worden.

Reputatie 7
Badge +1


Ik ook: een hele boterham !lach Overwegend positief. Het zal grotendeels afhangen van wat ze ervoor vragen. En vermits ik gisteren mijn laatste 'credit' van mijn vroeger TV Comfortpack heb opgebruikt, komt het allicht toch al eens al pas. Ik heb het ook al redelijk veel gebruikt, omdat het écht wel handig is. In ooit gemlst krijg je nog altijd de SD-versies te zien, stemde ik gisteren vast. Die credit overigens gebruikt omdat TV replay net niet ver genoeg terugging. Ik heb dus 48 uur gesuggereerd.

Reputatie 7
Badge +1


Het moet allemaal een beetje reaiistisch blijven natuurlijk: de zenders zullen ook wel hun deel vragen denk ik. Maar TV replay integreren in TV Overal en dus gratis vanaf Comfort, zou al een goed begin zijn. Voor TV replay+ (doorspoelen) zullen de commerciële zenders zeker een compensatie willen.

Reputatie 7
Badge +1


Zoals ik al zei. Het systeem in TV Overal integreren en gratis aanbieden in de packs vanaf Comfort. Voor doorspoelfunctie eventueel een meerkost van max. 4,50€. Net Gemist kost 5,95€ enkel voor de VRT-zenders (en dan is het nog in SD volgens mij). Ik zou de gewone TV-replay eerst eens proberen, en als het niet voldoet de meerkost betalen als de verdere tests positief blijven, want wij testen nu toch TV replay plus niet? Dus kunnen er nog aanpassingen gebeuren. Als ze de programma's wat precieser laten beginnen, kunnen we het desnoods enkel voor de VRT-zenders gebruiken en de commerciële nog altijd opnemen. Wij kijken nu praktisch 90% uitgesteld, het meeste in nPVR, enkel sommige series in PVR (want kan niet in nPVR, tenzij je elke aflevering apart online programmeert. Dit is dan wél gratis en mét doorspoelmogelijkheid, tot spijt van de VMM en SBS zenders...al kan ik de frustratie van die zenders (die enkel van reclame leven) wél begrijpen.

Reputatie 7
Badge +1


Zoëven op mijn V4 SW-versie Charles 2_2.8.1.150 Feb 2014 (met TV-Replay+ test) binnengekregen, niet-geforceerd met een FacR. Zal me benieuwen...het vervelende is altijd dat je nooit weet wat er nu veranderd/verbeterd is...

Reputatie 7
Badge +1


Is dat al uit de testfase ondertussen dan? Ik zit in de testgroep en hoop dat ze eerst verwittigen als het betalend wordt!

Reputatie 7
Badge +1


Ik ga er dan van uit dat het 3€ wordt voor TV replay en 7€ voor TV replay+ (mét doorspoelfunctie). Als het alle zenders van de VRT, Medialaan en SBS zijn, is het door de band wel OK voor TV replay. TV replay + vind ik dan weer te duur. Dan beter opnemen met nPVR. Buitenlandse en boeketzenders zitten toch noch in TV replay noch in nPVR. Dus met PVR dan maar...Zolang we maar kunnen doorspoelen in PVR en nPVR!



Dus met PVR dan maar...Zolang we maar kunnen doorspoelen



Ja en zeker met een goeie Grimbergen ;-)


Op het scherm verschijnt er deze morgen de volgende Melding:



Beste Tester,



Sinds nov 2013 heeft u de gelegenheid om de nieuwe functie TVR+ bij u thuis te testen.



Deze testfase loopt echter stilaan ten einde.



Als tester kunt u nog t.e.m. woensdag 26/02/14 genieten van TVR+ (behalve voor de volgende zenders:



vtm, vtmHD, Jim, Vitaya, vtmkzoom,anne,2be, 2beHD)



Hiermee verdwijnt deze functie uit uw TV-GIDS.

Reputatie 7
Badge +1


Bedankt Elsa, Da's dus tot volgende woensdag hé. Ik zie het dan wel. Heb het de laatste tijd amper gebruikt. Moet er dus nog eens over nadenken.

Reputatie 7
Badge +1


Idem dito bij mij. Benieuwd of het succes zal hebben. nPVR voldoet grotendeels voor mij. Nadeel: je moet het wél op voorhand programmeren.



Elsa, die melding op het scherm...welk scherm bedoel je?



Als ik als tester van TVR+ mijn decoder opzette deze morgen kwam deze melding op het tv scherm


Normaal zal het ook via e-mail verstuurt worden naar de Testers
Reputatie 7
Badge +1


Vandaag als tester mail gekregen met dezelfde info. Maar als niet alle programma's kunnen, moet je al op voorhand weten wat wél en wat niet kan. Maar in deTV-gids zie je het symbool eerst verschijnen tegen het uur van uitzending; dus eerder 'tricky' !



tv replay is gelukt de stb's moesten upgedate worden dat 1st niet lukte.



@ andy welke software versie heb je nu , jekan die opvragen als volgt, surf naar ►decoder softwareversie opvragen

Reageer