Skip to main content
Beantwoord

TV plannen via PC

  • February 28, 2016
  • 7 reacties
  • 149 Bekeken

PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
Telkens als ik vanaf mijn laptop een tvprogramma wil plannen om op te nemen krijg ik de boodschap dat "deze zender niet tot mijn abonnement behoort". Zie afbeelding. En ... ik ben ingelogd en kan ik bedoelde zender wel live bekijken.

Beste antwoord door Elsa

eens uitloggen en opnieuw inloggen of met ander browser eens proberen bv FireFox
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 28, 2016
Hier de afbeelding.

Elsa
  • Antwoord
  • February 28, 2016
eens uitloggen en opnieuw inloggen of met ander browser eens proberen bv FireFox

Elsa
  • February 28, 2016
'k heb eens geprobeerd met FF


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 28, 2016
Bedankt. Ben niet geneigd om FF te installeren. Heb het met Epic geprobeerd. Niks. Uit- en weer ingelogd. Niks.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • February 28, 2016
Probeer je het altijd via Epic? Dat is een privacy browser of zo, nee?
Misschien is dat net het probleem? Allicht te veel 'privacy' om de informatie te kunnen doorsturen naar je decoder?
Hopelijk weet iemand anders daar meer over.

PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 28, 2016
Bedankt aan allen. Ondertussen heeft Proximus mij gecontacteerd. Ze hebben ter plekke een en ander bijgesteld. Mijn coorespondent zei dat er "foutje" was. Ondertussen is het probleem opgelost. Ik kan dus bij IE11 en Win10 gewoon mijn ding doen.

Elsa
  • February 28, 2016
Ik werk ook altijd met IE11 en ondervindt daar toch geen problemen mee, al zij er nochtans wel meer die problemen ondervinden met IE11 en minder problemen ondervinden met FF !?