Skip to main content
Telkens als ik vanaf mijn laptop een tvprogramma wil plannen om op te nemen krijg ik de boodschap dat "deze zender niet tot mijn abonnement behoort". Zie afbeelding. En ... ik ben ingelogd en kan ik bedoelde zender wel live bekijken.
Hier de afbeelding.
eens uitloggen en opnieuw inloggen of met ander browser eens proberen bv FireFox
'k heb eens geprobeerd met FF


Bedankt. Ben niet geneigd om FF te installeren. Heb het met Epic geprobeerd. Niks. Uit- en weer ingelogd. Niks.
Probeer je het altijd via Epic? Dat is een privacy browser of zo, nee?

Misschien is dat net het probleem? Allicht te veel 'privacy' om de informatie te kunnen doorsturen naar je decoder?

Hopelijk weet iemand anders daar meer over.
Bedankt aan allen. Ondertussen heeft Proximus mij gecontacteerd. Ze hebben ter plekke een en ander bijgesteld. Mijn coorespondent zei dat er "foutje" was. Ondertussen is het probleem opgelost. Ik kan dus bij IE11 en Win10 gewoon mijn ding doen.
Ik werk ook altijd met IE11 en ondervindt daar toch geen problemen mee, al zij er nochtans wel meer die problemen ondervinden met IE11 en minder problemen ondervinden met FF !?

Reageer