Beste,
als ik nu zou intekenen op een pack met gratis BelgacomTV (ik heb nu reeds internet en telefonie bij belgacom en ik had een Myclub abo), welke zijn dan de kosten wanneer ik dit voortijdig zou opzeggen?
Bladzijde 1 / 1
beste
begrijp niet goed... je hebt nu al internet, telefonie en tv? alles apart?
en je wil het in pack laten steken? dan moet je gewoon bellen
maar het kan zijn dat ik uw geval verkeerd voorheb, gelieve nog wat beter uit te leggen wat je precies wenst
mvg
begrijp niet goed... je hebt nu al internet, telefonie en tv? alles apart?
en je wil het in pack laten steken? dan moet je gewoon bellen
maar het kan zijn dat ik uw geval verkeerd voorheb, gelieve nog wat beter uit te leggen wat je precies wenst
mvg
Tja, telefonie en internet en "my club", dat kan moeilijk zonder TV.....dus neem ik aan dat er al een pack is. Ik geloof niet dat Belgacom TV aanbiedt buiten pack als je als Tel.+ internet hebt (allicht ook in een pack). De kwestie is, wat wil hij (of zij) opzeggen.....my club is niet nodig want wordt automatisch geannuleerd dacht ik, omdat ze het niet meer kunnen aanbieden. Voor de rest zijn de algemene voorwaarden hier al een paar keer aangehaald.
Je kunt altiid hier eens kijken:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13487/kw/opzeggen
Je kunt altiid hier eens kijken:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13487/kw/opzeggen
Ik zal even verduidelijken :
tot voor een paar maanden geleden hadden we :
- Belgacom internet Favorite
- Belgacom telefonie
- My Club abonement zonder de eigenlijke BelgacomTV. Ik kon dus enkel de gratis voetbalmatch + deze van MyClub zien.
Dat laatste abonement is nu weggevallen. Aangezien het voetbal nu standaard bij BelgacomTV zit zou ik BelgacomTV willen aanschaffen, in een pack zodat dit geen extra kost is. Momenteel hebben we wel een korting via het Employee Privilige Programma (op het pack met Internet en Telefonie). Blijft die korting dan gelden bij het nieuwe pack die in feite hetzelfde is, maar dan aangevuld met BelgacomTV?
Dit was eigenlijk de aanleiding voor mijn vraag : zou ik bij inschrijving in dit pack, dit voortijdig kunnen opzeggen. Want het is in feite een jaarcontract.
Alvast bedankt voor de reacties
tot voor een paar maanden geleden hadden we :
- Belgacom internet Favorite
- Belgacom telefonie
- My Club abonement zonder de eigenlijke BelgacomTV. Ik kon dus enkel de gratis voetbalmatch + deze van MyClub zien.
Dat laatste abonement is nu weggevallen. Aangezien het voetbal nu standaard bij BelgacomTV zit zou ik BelgacomTV willen aanschaffen, in een pack zodat dit geen extra kost is. Momenteel hebben we wel een korting via het Employee Privilige Programma (op het pack met Internet en Telefonie). Blijft die korting dan gelden bij het nieuwe pack die in feite hetzelfde is, maar dan aangevuld met BelgacomTV?
Dit was eigenlijk de aanleiding voor mijn vraag : zou ik bij inschrijving in dit pack, dit voortijdig kunnen opzeggen. Want het is in feite een jaarcontract.
Alvast bedankt voor de reacties
beste sinjoor71
je kan perfect alle produkten apart bestellen hoor. het is misschien dat wat de TS wil, al zijn aparte produkten in één pack laten steken
mvg
je kan perfect alle produkten apart bestellen hoor. het is misschien dat wat de TS wil, al zijn aparte produkten in één pack laten steken
mvg
Als je TV My Club had, had je toch ook al automatisch TV Comfort met alle basiszenders + opname- en pauzefunctie ?
Neen. Enkel MyClub, daar betaalde ik ook alleen voor
ik heb niet geweten dat je MyClub kon nemen zonder Belgacom TV
anyway,
uiteindelijk ga je niets opzeggen, enkel moet je tv toevoegen aan uw pack. dus van opzegvergoeding is geen sprake.
telefonie en internet favorite in pack kost €54,31 (korting €8,15)
telefonie, internet favorite en tv in pack kost €62,46 (korting €18,50)
dus tv toevoegen aan uw pack is eigenlijk niet gratis omdat die korting van €8,15 wegvalt
en hoe dat zit met die korting via het Employee Privilige Programma heb ik geen idee, moet je eens vragen aan Eva of de klantendienst
mvg
anyway,
uiteindelijk ga je niets opzeggen, enkel moet je tv toevoegen aan uw pack. dus van opzegvergoeding is geen sprake.
telefonie en internet favorite in pack kost €54,31 (korting €8,15)
telefonie, internet favorite en tv in pack kost €62,46 (korting €18,50)
dus tv toevoegen aan uw pack is eigenlijk niet gratis omdat die korting van €8,15 wegvalt
en hoe dat zit met die korting via het Employee Privilige Programma heb ik geen idee, moet je eens vragen aan Eva of de klantendienst
mvg
Het gaat om de opzegvergoeding als ik het pack nu aankoop en later weer zou laten vallen, voor de contractduur is verstreken (juli 2012 dus)
Iets bestellen met de bedoeling het op te zeggen ? Bizarre keuze ! Ik heb hierboven al een link geplaatst over opzegging van packs of onderdelen van packs, maar ik zal het er even voor je uithalen:
Bij een opzeg kunnen zich 2 situaties voordoen:
Als je nu aankoopt (begin augustus 2011 en opzegt juli 2011, dan is dat volgens mijn bescheiden mening een vol jaar....dus geen opzegvergoeding als je op tijd opzegt.
Bij een opzeg kunnen zich 2 situaties voordoen:
- men zegt op voor het einde van zijn (eenjarig) contract: opzeg kan ASAP of op een andere gewenste datum, maar opzegvergoeding wordt aangerekend (gelijk aan 100 % van het verschuldigde abonnementsgeld tot aan de normale vervaldag van het eerste jaar);
- men zegt op na 1 jaar : er geldt een vooropzeg van 1 maand (30 kalenderdagen). Deze termijn geldt vanaf de datum dat de klant zijn aanvraag doet.
Als je nu aankoopt (begin augustus 2011 en opzegt juli 2011, dan is dat volgens mijn bescheiden mening een vol jaar....dus geen opzegvergoeding als je op tijd opzegt.
Dus je hangt er sowieso een jaar aan vast.
Spijtig, maar wel te verwachten bij Belgacom. Op naar Telenet dan maar. Die enkele matchen die daar niet te zien zullen zijn moet ik er dan maar bijnemen
Spijtig, maar wel te verwachten bij Belgacom. Op naar Telenet dan maar. Die enkele matchen die daar niet te zien zullen zijn moet ik er dan maar bijnemen
voorlopig zijn het nog overal jaarcontracten.
er is wel een nieuwe telecomwet in de maak, dan zul je na 6 maanden kosteloos kunnen opzeggen - vermoedelijk zal die wet begin 2012 in werking treden
mvg
er is wel een nieuwe telecomwet in de maak, dan zul je na 6 maanden kosteloos kunnen opzeggen - vermoedelijk zal die wet begin 2012 in werking treden
mvg
Beste spqr²,
Indien u Belgacom tv toevoegt bij uw telefoonlijn en internet favorite in een pack, dan begint er voor ieder onderdeel van het pack een nieuw jaarcontract.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Indien u Belgacom tv toevoegt bij uw telefoonlijn en internet favorite in een pack, dan begint er voor ieder onderdeel van het pack een nieuw jaarcontract.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.