Tv-overalllllll !!!!!!

  • 25 September 2014
  • 11 reacties
  • 264 Bekeken

Beste,


Waarom is Tv -overal niet zoals telenet , bij telenet ben u in de USA en u kunt Belgische tv zien , bij Belgacom moet u op een belgacom-lijn zitten of het is niks !!!! Dus buitenland vergeet het zeker en een VPN opzetten zoals sommigen beweren help ook niet want de snelheid is onvoldoende .



11 reacties

Best de vraag of het voorstel doorsturen aan Eva zodat ze dit kan doorspelen aan het renovatie team (ideeën box bestaat hier niet meer)


Privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Hallo Patrick,
Dit heeft allemaal te maken met uitzendrechten: we hebben enkel rechten die gelden in België. Het is ons dus niet toegestaan om de inhoud buiten België beschikbaar te maken.
Ik denk trouwens dat dit ook bij onze concurrentie het geval is, afgaand op dit artikel op hun website.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reputatie 7
Badge +1
Je kunt in België ook niet naar Yelo TVkijken als je geen Telenet internetverbinding hebt. Probeer maar eens met een Belgacomlijn! In de USA? ik geloof er niks van!duivel
Ik heb al opgemerkt dat Patrick weinig goeds kan vertellen over Belgacom, mss heeft hij wel al veel problemen meegemaakt, dat kan allemaal goed zijn en frustrerend worden als de problemen langdurig aanslepen, maar dat het gras dan zoveel groener is op een ander dat zal zeker het geval ook niet zijn !


De ideale wereld heb ik ook nog nergens ontdekt en dat het altijd beter kan dat weet natuurlijk iedereen.


Laat ons dan hopen dat het beter wordt ;-)
Of het al dan niet werkt , mij geef iemand vertelt dat het in USA wel gaat bij telenet . Maar wat ik zeker weet is dat ik streaming tv van heel veel andere landen kan bekijken , Duitsland , GB (iplayer) , USA , It en veel anderen maar Belgie die komen steeds af met rechten !!!! en dure rekeningen
Wat Belgacom en Telenet wel goed kunnen is mensen verleiden met reclame die dus helemaal niet klopt , Tv overal is dus compleet uit de lucht gegrepen .


Zoals bij beide providers zijn hun packs steeds duurder omdat ze steeds iets anders bedenken om aan te rekenen . Ze willen gewoon controle over alles .....
Ja Patrick, dat is allemaal waar hoor en ieder zal dit al ondervonden hebben of weten , maar je weet wat ze zeggen van tegen windmolens vechten....
Reputatie 6
Badge +2
Met TV Overal is ook het mogelijk om live TV kijken via het 3G/4G netwerk van Proximus wat bij Yelo TV niet mogelijk is daar kan men enkel via het vast netwerk en via een openbaar WIFI uiteraard van Telenet live TV kijken, wat wel mogelijk is met Yelo TV via 3G/4G (van Telenet) is de TV gids raadplegen en programma's programmeren om opnames te plannen.
Reputatie 7
Badge +6
'BBC I- player programmes are available to watch in the UK only.' Zo staat het er bij I-player als je van hieruit een programma probeert te bekijken. Dus tenzij je ze kan wijsmaken dat je daar zit (wat wel zal kunnen, maar is dat wettelijk ?), zal dat toch niet lukken, denk ik.




.
In het zwart werken is ook niet wettelijk maar ik zou ze toch allemaal niet graag de kost moeten geven knipoog
Reputatie 7
Badge +1
Dan geraak je aan de bedelstaf hé Elsa!engel Met mijn tablet kijk ik ook regelmatig naar programma's van ARD en ZDF, zelfs uitgesteld, maar op sommige programma's of filmen zitten toch ook restricties hoor (rechten en zo). Op TV replay zijn ook niet alle programma's of filmen beschikbaar, en sommige enkel in chase play tijdens de uitzending, zolang je maar begint binnen de uitzending, dus zeker geen 36 uur. De zenders en de productiehuizen willen ook hun deel natuurlijk, maar met PVR of nPVR gaat het dan weer wél. Rare redenering dus.

Reageer