TV Overal wordt NIET BETALEND voor MAXI PACK klanten

  • 31 augustus 2012
  • 35 reacties
  • 1528 Bekeken













Door een verzendingsfout hebt u op 21 augustus laatstleden een e-mail over TV Overal ontvangen die niet voor u bestemd was.

Hieronder vindt u de boodschap die u had moeten ontvangen.



Met onze oprechte excuses,

Uw Belgacom TV-team



*******************************************************************************

De afgelopen maanden hebt u TV Overal gratis getest op pc, smartphone of tablet, waarvoor dank.


Deze testperiode stopt op 3 september. Vanaf dan zal u voor slechts

€ 4,95 per maand via TV Overal waar dan ook live kunnen kijken naar meer dan 30 zenders, voetbal en vanaf oktober ook basket.


Als u tussen 3 september en 31 oktober 2012 een abonnement neemt op TV Overal, dan zijn de eerste twee maanden gratis.


De tv-gids en het programmeren van opnames op Belgacom TV vanop afstand blijven gratis.


Ontdek het aanbod - vanaf 3 september - op http://community.belgacom.be/resources/bf4d86b755/posts/wlmailhtml:%7B32B79BC4-DB11-4B1D-8DC1-0C56AF50D6C7%7Dmid:/00000048/!x-usc:http:/news.belgacom.be/HS?a=ENX7CqkflfY-8SA9MKJcdcLnGHxKLUEkB_cStGb5lw8W0bBhOG5mpqVsje_Hhe-mOVPY" target="_blank



We wensen u nog veel kijkplezier.

Uw Belgacom TV-team







Ik kreeg vandaag volgende mail van Belgacom. Dit om mij te melden


dat ik dus niet gratis meer gebruik kan maken van TV Overal ondanks dat ik een Maxi Pack heb.


Is dat inderdaad zo of heb ik opnieuw een mail gekregen die niet voor mij bestemd is en kan ik verder gratis TV overal gebruiken met mijn Maxi pack ?


Wie weet nu nog hoe de vork in de steel zit, eerst wel en dan weer niet.


Wie heeft het juiste antwoord op mijn vraag : Blijft TV Overal gratis of niet met Maxi Pack ?


Bedankt op voorhand voor antwoord,


Groetjes,


Greetje




35 reacties

Ik heb vandaag dezelfde mail gekregen.

Mijn werkgever betaalt mijn internet abonnement en ik vermoed dat dat de oorzaak is. Zo kan ik bijvoorbeeld ook geen tablet huren via Belgacom.

Mijn buurman heeft hetzelfde abonnement en kreeg deze mail niet.... Hij betaalt zijn abonnement zelf.




Hoi,


Ook bij mij hetzelfde, tijdje terug een mail dat tv overal gratis beschikbaar ging blijven, vandaag de mail dat het een vergissing is.

Op de site van belgacom lees ik wel.

"TV Overal is inbegrepen in het Maxi Pack
Voor klanten met een Maxi Pack is TV Overal inbegrepen in hun abonnement. Voor de andere Belgacom TV-klanten is het zenderaanbod van TV Overal beschikbaar voor 4,95 euro per maand. De Belgacom TV tv-gids raadplegen en programma’s op Belgacom TV vanop afstand opnemen blijft gratis. Proximus-klanten die zich abonneren op TV Overal (en een abonnement hebben op Internet On GSM of Mobile Internet met een volume boven 50 MB) kunnen één uur per maand gratis via het 3G-netwerk TV Overal kijken."

Ik heb een maxi pack (en betaal er veel te veel voor naar mijn zin) hoe zit het nu?

Veel beloven en weinig geven doet gekken in vreugde leven?

EVA leg het eens uit!




oja, ter vervollediging ik betaal ook mijn abonnement zelf.
Ik betaal ook zelf mijn abonnement, dus de betaling van je abonnement door je werkgever heeft hier niets mee te maken.

In afwachting van verder nieuws,

Groetjes,

Greetje
Op de Belgacom website bij "Produkten en diensten" staat nog steeds het volgende vermeld :

TV Overal is inbegrepen in het Maxi Pack
Voor klanten met een Maxi Pack is TV Overal inbegrepen in hun abonnement. Voor de andere Belgacom TV-klanten is het zenderaanbod van TV Overal beschikbaar voor 4,95 euro per maand. De Belgacom TV tv-gids raadplegen en programma’s op Belgacom TV vanop afstand opnemen blijft gratis. Proximus-klanten die zich abonneren op TV Overal (en een abonnement hebben op Internet On GSM of Mobile Internet met een volume boven 50 MB) kunnen één uur per maand gratis via het 3G-netwerk TV Overal kijken

Wil graag een correct antwoord van Belgacom hieromtrent.

Met vriendelijke groeten,

Greetje
Dan heb ik een verkeerde conclusie getrokken! Dan moet er een andere oorzaak zijn!
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij stond er in die mail (21/8/12):

Deze testperiode stopt op 3 september, maar als Maxi Pack-klant blijft u ook daarna genieten van TV Overal aangezien deze optie inbegrepen is in uw Pack (normaal € 4,95/maand).
Ik ben nochtans géén Maxipack-klant ! en dus kost het voot mij sowieso 4,95€/maand vanaf 4 september als ik erop zou intekenen. Het verhoogt de aantrekkingskracht van het Maxipack natuurlijk. Buiten voor 10€ aan boeketten (als je voor die content kiest), krijg je nu ook nog TV-Overal "gratis".


Beste forumleden,

Zopas heb ik contact opgenomen met de klantendienst en heb het hierbovenvermelde uitgelegd.

De medewerkster aan de telefoon was ook zeer verbaast hieromtrent en is bij een collega verder gaan informeren hieromtrent.

Haar antwoord : TV OVERAL BLIJFT GRATIS VOOR KLANTEN MET MAXI PACK, dus zoals momenteel nog steeds vermeld staat op de website.

Dus de mail die ik vandaag ontvangen heb is duidelijk niet bestemd voor klanten met Maxi Pack maar wel voor andere klanten die niet van dit voordeel kunnen genieten en voor die klanten wordt het betalend vanaf 3 september 2012.

Groetjes,

Greetje
Ik heb tot nu toe nog geen zo'n mail ontvangen ik heb een pack internet overal comfort + TV + TF

Elsa
@ Elsa,

De mail dit ik hieromtrent ontving vindt U bovenaan dit topic. Na contact te hebben genomen met de klantendienst werd duidelijk dat deze mail niet voor mij bestemd was aangezien ik een maxi pack heb waar TV Overal is inbegrepen in mijn abonnement.

Indien u geen maxi pack hebt zal u vanaf 3 septembert 4,95 € abonnement betalen voor TV Overal indien u dit zou wensen. ( bij intekening op TV Overal tussen september & 31 oktober is er 2 maand gratis TV Overal).

http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetail/ND_20120820_tv_everywhere.page?rid=cbu_hp-tb-4_care_nl_tv-partout

Groetjes,

Greetje
Ok Greetje, bedankt

groetjes, Elsa
Reputatie 6
Badge +1
Hier ook zo'n mail ontvangen, snap er niks meer van.
Heb eveneens deze mail ontvangen. IK ben ook een 'maxi'klant. BELGACOM is weeral niet snel in reageren !
Reputatie 1
Badge
Een tijdje geleden stuurden ze naar de comfort-pack klanten een mail met de heugelijke melding dat TV-overal gratis was en bleef voor de maxi-klanten...

Je zou beginnen vermoeden dat Belgacom wat problemen heeft om de juiste e-mail naar de juiste klanten te zenden...
ook ik heb eerst een mail gekregen dat het gratis blijft, twee weken later een mail dat het toch betalend wordt, ondanks dat ik ook MAXI klant ben...


Snap er ook niet veel van, heb een bericht naar eva verstuurd en wacht haar antwoord af...


groeten,
Badge
Ik heb een oud maxi pack (denk ik). Ik ben toch nog niet overgestapt op een nieuw pack, dus dan zit ik nog het oude systeem he?


Ik heb geen mail ontvangen dat ik zou moeten betalen of dat het gratis is.

Is TV Overal nu gratis is alle maxi packs? ook de oude?
Reputatie 1
Badge
tvoveral is inbegrepen in maxi pack. Het staat zo in de sept editie van de belgacom shop magazine.

Wat op papier staat mag steeds gebruikt worden als referentie.
Ook ik heb 2 mails gehad; de eerste dat ik tv overal gratis kon blijven gebruiken omdat ik maxi pack heb, de dag erna 1ntje met excuses voor de eerdere mail en dat ik tv overal niet meer kon gebruiken.... Als ik nu de online tv gids gebruik om te willen programmeren (tvoveral.be) krijg ik de melding 'deze zender behoort niet tot uw abbonement' wat ik bizar vind want het gat hier om standaard zenders en hetgeen ik begrepen heb was dat de functie 'opnemen op afstand' voor iedereen gratis bleef ! Ik heb al gebeld met chc maar daar weten ze het ook geen passend antwoord op te geven. Eva graag uw antwoord hierop?
ik heb wel opgemerkt dat er zenders wegegvallen zijn bij de keuze van "opnemen op afstand" zoals oa VT4
Beste Greetje11,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen(klantnr, naam, gsmnr)?

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.



Met vriendelijke groeten,

Eva
Geverifieerd met CCA;

Klanten met een Maxi Pack zullen niets betalen voor de applicatie TV-Overal.
Andere klanten betalen de €4,95/maand.
heb een antw gekregen van eva

omdat ik nog het oude pack maxi heb, krijgen wij dat niet..

Persoonlijk vind ik het soms 'raar' hoe ze reeds lange tijd bestaande (en dus trouwe) klanten behandelen....nieuwe klanten worden beloond, trouwe klanten gestraft...
en ik heb dan weer een mail ontvangen met de melding

Deze testperiode stopt op 3 september, maar als Maxi Pack-klant blijft u ook daarna genieten van TV Overal aangezien deze optie inbegrepen is in uw Pack (normaal € 4,95/maand).

maar ik heb géén maxi pack zover ik weet... heb vorige maand wel mijn internet & tv in pack gestoken, maar dit was in een comfort pack... ik moet wel nog de eerste factuur ontvangen sinds de wijziging. op e-services staat het wel correct Internet Comfort

mvg
Hallo allemaal,

TV Overal is inbegrepen in de Maxipacks met TV die op 16/04/2012 werden gelanceerd. In de oude packs met Internet Maxi (einde commercialisatie 16/04/2012) is het product TV Overal niet inbegrepen en moet de klant betalen indien hij dit product bestelt.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Waarom werkt TV overal dan nog zelfs voor iemand zonder nieuwe maxi pack, aangezien het betalend is nu?

Reageer