TV Overal wil mijn GPS locatie, maar dat lukt niet.

  • 10 July 2012
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

Sinds enkele dagen weigert mijn TV overal iPhone- en ook de iPad-app mij de toegang tot het tv-kijken,
omdat de app mijn locatie niet kan verifiëren, en het geeft mij de 'tip' om de app toegang te geven tot mijn gps.
Hoewel ik mijn locatie helemaal niet wens te delen met Belgacom, staat dit echter wel aan, maar blijkbaar kan de
app er niet mee overweg.
Reeds meermaals de app gekilled uit memory, wat eerder elke dag nodig was om opnieuw te kunnen aanmelden,
maar deze keer lost het niets op. Al enkele dagen niet meer.

TV Overal werkt sinds kort enkel nog op het Belgacom netwerk.
Waarom hebben ze dan in godsnaam mijn GPS locatie nodig?

Sinds het product uit testfase is, gaat het alleen maar bergaf,
en dan zijn ze verrast dat in hun enquete bijna niemand de voorgestelde
5 euro per maand voor het product overheeft.
- aanmelden: elke keer eerst de app killen of het lukt niet
- Tv Overal werd plots zomaar TV Op Belgacom Net
(maar we kregen wel extra zenders in ruil)
- regelmatige uitval

Niet erg strak bezig hiermee BGC!

Iemand een tip over hoe ik dit weer werkend krijg?

5 reacties

?
Bijkomende info: ik log aan via mijn thuisnetwerk (wifi op de bbox2), ik heb de pad ook al eens volledig uit gezet, en de app al eens verwijderd en terug gezet.
de VRT & VMMa zenders zijn inderdaad nog maar enkel te bekijken met een Belgacom verbinding, dit zou op vraag van de zenders zelf zijn...? "TV Overal" is zijn naam nu wel niet meer waardig, op zijn minst zou deze beperking moeten gemeld worden op de site en in de applicatie

waarom de app uw locatie wil verifieren, ik vermoed dat dit is omdat tv overal enkel mag werken in belgië, dit heeft met uitzendrechten te maken. waarom dit bij jou problemen geeft weet ik niet, misschien eens de app verwijderen en opnieuw installeren?

mvg
Oplossing gevonden: ik heb de bbox eens herstart, en nu werkt alles weer zoals het hoort. Zelfs wanneer ik de GPS functie uit zet (wat ook logisch is, want ze weten dat ik op BGC net zit en dus wel in België moet zitten).

oké... bedankt voor het te laten weten....... bizar.......

mvg

Reageer