tv-overal werkt niet op pc, laptop, e.d.

  • 30 October 2015
  • 13 reacties
  • 192 Bekeken

/files/769ab700b5/2015-10-30_2114.png 689x320

13 reacties

Je kan best er eens op aandringen dat ze je account eens opnieuw instellen door te bellen naar 0800 22 800 (7/7 tot 24u)
dank voor je reactie, hebt u ook dit probleem ?


de helpdeskman zei me gisteren dat dit een algemeen probleem was, omwille van nieuwe software ?
Neen ik heb dit probleem niet. Dus algemeen is het zeker en vast niet.
ja, dan geraak ik er nog niet uit.


sinds vanavond krijg ik de error-berichten niet meer, het ronddraaiend pijltje blijft wel op het scherm.


Op de pc en laptop van m'n kinderen is dit ook zo.
Een reden temeer dat kans dus heel, heel groot is dat het bij PX zit en je moet aandringen bij de technische dienst 0800 22 800

dat ze het account even moeten nazien of laten nazien door de bevoegde dienst er zijn er nog die een ganse tijd gesukkeld hebben en het ook eerst niet opgelost geraakte door de medewerkers/technische dienst totdat na lang aandringen er fout zat in hun accountinstelling en na deze opnieuw in te stellen het opnieuw lukte!


NB: het klinkt mss raar en kan toeval ook geweest zijn, maar door eens de bbox 20 seconden zonder spanning te zetten, heb ik dit vroeger eens in orde gekregen, tenslotte al helpt het mss niet, het kan ook geen kwaad om het eens te proberen.


Kan je op het MyProximus-account nog normaal aanloggen anders kan je u ook niet goed identificeren op proximustv.be (tvoveral.be)
Badge +4
Hangt er ook vanaf welk abo je hebt, met een start in ieder geval niet .... dus minstens een comfort voor tv overal tenzij er echt iets fout is met uw account.

Waarom werkt TVoveral op PC niet sinds begin deze week ?



Dus het heeft gewerkt hé ;-)
fe, wat geeft de http://www.speedtest.net aan als snelheid
speedtest geeft :



ping : 78ms


download speed : 9.88Mbps


upload speed : 3.73Mbps
fe .VDSL2 12MB met DLM profile die lijn speed verhoogt tot 16Mb : normal speed momenteel dus:
Actual Net data Rate16560.0 down en 4048.0 up tot op de bbox3/s
decoder online: stream in HD = 6Mb, in SD = 3Mb
test gedaan via kabel en met decoder uit?
indien enkel wifi
http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/priv%C3%A9/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/a_id/10218/c/1284,1349,1352,1664
mvg SB
fe heb je ook Proximus tv , dan eens proberen op tvoveral.be als je decoder af staat of het dan lukt.


of anders ook eens je laptop/pc eens aansluiten op de bbox om te zien of dan lukt.


Als dit ook allemaal niks opbrengt zullen ze toch bij PX eens moeten kijken naar je account en als je aan alles voldoet om TVoveral te kunnen bekijken.
hallo,




alle je tips geprobeerd, maar zonder resultaat.


terug gebeld naar de technische dienst 0800 22 800, waar men mij zei dat dit toch aan het alhgemeen mankent ligt. Hij heeft alle account- en andere instellingen bekeken, en alles is ok.


Dus... nu maar wachten zeker.




Alvast erg bedankt voor uw hulp.

ja
Algemeen mss dan in de zin van algemeen in bepaalde regio, want als het een algemeen probleem is moet iedereen het hebben!


Maar inderdaad mss best nog iets afwachten, kan soms wonderen doen knipoog

Reageer