Tv overal werkt niet op mijn vaste pc

  • 13 May 2012
  • 5 reacties
  • 778 Bekeken

In het verleden al regelmatig tv gekeken met tv overal op mijn vaste computer. Vandaag tot drie keer toe geprobeerd,lukt me niet.

Ga eerst naar de site van Belgacom ,dan naar tv overal , krijg enkel de programmatie langs de rechterzijde op de site. Kan geen playknop aanklikken op het beeld van tv overal. Heb reeds account en wachtwoord. Iemand een idee wat er mis kan zijn?



5 reacties

misschiens eens proberen van silverlight opnieuw te installeren? misschien eerst eens uninstallen

http://www.microsoft.com/getsilverlight

ik heb hier zelf nu versie 5.1.10411.0

tot slot nog de rechtstreeks link naar tv overal : www.tvoveral.be

mvg
Ik heb al een hele tijd hetzelfde probleem.

3 verschillende browsers geprobeerd, bij allen hetzelfde.

' Server tijdelijk onbeschikbaar'

Ook silverlight al opnieuw geïnstalleerd.

TV overal is blijkbaar makkelijker op tablet te bekijken dan op desktop met vaste internetverbinding, niet logisch toch??


Vriendelijke groeten,


Artie

Ik heb gisteren en vandaag die foutmeldingen in ieder geval niet gehad ik gebruik als browser IE9 .

groetjes,


Elsa
over het algemeen werkt tv overal op pc vrij goed... echter ervaar ik het wel iets minder stabiel dan de android versie

maar als het echt nooit lukt om tv overal via pc te bekijken is er wellicht een ander probleem. gisteren alvast ook geen problemen ervaren met FF als browser

mvg
Hier hetzelfde probleem, TV op pc werkt niet. Steeds melding server niet beschikbaar.

Reageer