Beantwoord

TV overal werkt niet

  • 21 February 2016
  • 10 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
hallo,

Ik heb me al suf gezocht naar mogelijkheden om "tv-Overal" werkend te krijgen, maar ... niks.
Ik had erover gelezen en besloot het eens uit te proberen op de pc omdat het toch inbegrepen is in mijn pack, dus ... gesurft naar de pagina en ik krijg wel de pagina te zien.
Links de menu's, rechts de zenders, midden: scherm dat blijft loaden of... na enige tijd een fout aangeeft: 6003, servers momenteel onbeschikbaar????? voor altijd dus?
En als ik de "foutmelding" niet zie, dan blijft het scherm loaden, ... zelf uitgeschakeld na een 20-tal minuten.

Wat kan ik best nog doen om dit werkende te krijgen?
icon

Beste antwoord door Elsa 22 February 2016, 12:24

Bekijk origineel

10 reacties

Heb je soms een adblocker, want die kan ook wel soms voor problemen zorgen.
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad Elsa, een addblocker en/of Privacy Badger maakten het ook mij onmogelijk om TVO te kijken via Firefox: die uitschakelen voor die website: live TV kijken op PC weer mogelijk.
Een mens kan soms wat te veel privacy willen, hé. 😉
Reputatie 2
Badge +1
nee, geen adblocker of privacy badger
6003 is blijkbaar een DRM foutmelding : 6003 = The individualization component software failed to install.
Ik weet niet of dit ook een oplossing zou geven voor u:
http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201523210#GUID-B434FB6B-10FF-44F3-8D27-2BED95BEEEFA__GUID-EB78D674-3B4F-462E-B80D-4CC55C7D87B4
Reputatie 2
Badge +1
Dit is de volledige tekst die ik te zien krijg op mijn scherm:

https://www.mupload.nl/img/t8mpcd9lbma.jpg
zal nu eens kijken naar dat "silverlight" gedoe...

groetjes
Reputatie 7
Badge +6
Op welke browser probeer je te kijken, want het werkt niet op Google Chrome of Edge, dat weet je toch?
heb je het probleem ook als je verschillende browsers probeert.
Reputatie 2
Badge +1
Na alles gecontroleerd te hebben in "silverlight", niets gevonden dat verkeerd was, heb ik het dus opnieuw geprobeerd (12u11) en nu ging het wel, raar.....

is met firefox 44.02
Reputatie 7
Badge +6
De aanhouder wint (hopelijk).:8
Ik heb die foutmelding ook al eens gekregen met FF 44.02, maar inderdaad na een paar keer opnieuw proberen, lukte het mij dan toch ook.
conclusie blijven proberen tot het lukt :-))

Reageer