TV Overal update

  • 19 July 2011
  • 22 reacties
  • 4835 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste TV Overal gebruikers,

Onze ontwikkelaars hebben niet stilgezeten intussen. Momenteel testen we een update van de TV Overal applicatie. Indien er daar geen onvoorziene problemen bij opduiken, zal die komende maandag (in de loop van de dag) beschikbaar zijn in de Android Market. In deze update zijn een aantal gekende bugs opgelost, waaronder de problemen met de Samsung Galaxy S2.

Voor de gebruikers van iOs toestellen hebben we voorlopig nog geen nieuws ontvangen van Apple.

Vriendelijke groeten,
Eva

22 reacties

dank voor de melding Eva.

ik zat er niet op te wachten aangezien de huidige app perfect werkt op mijn SGS toestel, maar voor velen zal dit ongetwijfeld goed nieuws zijn.

mvg
Dag Eva,

Kan je ook draadloos tv kijken op je laptop en hoe moet ik dat doen?
de pc versie van tv overal zou maar voor in augustus zijn, nog even geduld dus... hou vooral www.tvoveral.be in de gaten

mvg
Ook hier, op mijn SGA (Galaxy Ace), geen echte problemen met de applicatie. Toch is elke update wel een verbetering. Goed nieuws dus!
Xenne, jij hebt het steeds over www.tvoveral.be maar die website werkt niet hoor...
Reputatie 7
Badge +1
Ik wacht nog op de PC-versie. Benieuwd of die veel beter wordt dan TVonPC....dat voorlopig nog altijd functioneel is.
beste https:///people/c8d1954031

het klopt dat die website nog niet werkt, tv overal op pc is dan ook nog niet gelanceerd, dit zou pas in augustus gebeuren.

maar da's alvast de url waar tv overal op pc tot leven zal komen, dus in de gaten te houden ;)

mvg

Werkt TV Overal trouwens in het buitenland? Ik dacht ergens gelezen te hebben van niet maar met simpelweg je IP te veranderen moet dat toch mogelijk zijn denk ik dan...? (In de veronderstelling dat de applicatie je IP-adres traceert om na te gaan in welk land je jou bevindt.)
Reputatie 2
Badge +1
Neen, het werkt niet in het buitenland. Zit momenteel in de US en de tv-gids laadt, maar verder dan de play-knop geraak je niet.

Getest via diverse wifi verbindingen op hotel/airports en via diverse 3G providers (met de originele proximus simkaart)
't zou niet mogen werken in 't buitenland....

voor de apple freaks onder jullie:

TV Overal update Eva op twitter - Apple heeft ons enkele vragen gesteld ivm de TV Overal App. We hebben geantwoord en hopen nu snel op goedkeuring...

nog even geduld met andere woorden

mvg

Reputatie 7
Badge +3
Geen update gezien gisteren...... afwachten????
Nog niks in de market te vinden voor mijn S2. Enig nieuws hierover Eva?
Ja,

zoals eerder gemeld was het de bedoeling om maandag een update in de Android Market te plaatsen, maar last minute werden in de nieuwe versie enkele bugs aangetroffen die we liever eerst wouden oplossen. Het heeft immers weinig zin om een update te verspreiden die minder goed functioneert dan de oorspronkelijke versie. ;-)

Als ik meer nieuws verneem, zal ik jullie op de hoogte houden.

Groeten,
Eva
Dank u voor de info!
Reputatie 2
Badge
Is Apple nog niet klaar met de iOS app versie homologatie? Voor eenvoudige apps is dit in 2 weken rond.
Reputatie 7
Badge +3
Sinds vandaag is er ook een update voor de Android toestellen via de Android Market of rechtsreeks via je Smartphone laten bijwerken.

Ook een update voor de Tablets

https://market.android.com/search?q=belgacom&so=1&c=apps

Heb de update geinstaleerd en het eerste dat me onmiddelijk opvalt is dat het veel sneller gaat om een zender te bekijken vroeger duurde het soms 30 sec. alvorens je iets kon bekijken nu amper 5 Sec.

Ook zijn er een paar bugs verholpen blijkt

Functies in deze versie:

  1. Enhanced behavior of the VOD player.
  2. Resolve authentication issues when changing of network
  3. Enable login when the password contains special characters
  4. Improved detection of customer profile
  5. Solve other smaller bugs
mvg,

Op ipad vindt ik het goed werken op smartphone vind ik het niets zo klein beeld en hapert ook op mijn gsm met update is het wel al beter nu. Maar ik verkies toch ipad. En wanneer gaan er zenders bijkomen is het in de toekomst mogelijk om alle zenders die op belgacom tv mogelijk zijn op tvoveral te zien.
binnenkort zullen er wel een hoop Franse zenders bijkomen.
Ja dat belgacom maar eens aan zijn Nederlandstalige klanten denkt en met andere zenders afkomt dan die Franse zever.
persoonlijk vind ik de vlaamse tv overal zenders beter dan de franse... we hebben tenminsten één en canvas. de walen moeten het stellen met wat commerciele rommelzenders, geef mij dan maar kwaliteit

update binnen gehaald, merk op het eerste zicht geen verschil.

ik vraag mij af hoe we het voetbal gaan kunnen bekijken, de voetbalkanalen zie ik niet meteen staan

hopelijk werkt de app nu voor meer devices, het staat alvast specifiek vermeld dat ze nu zou moeten werken op SGS2

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Hebben jullie dit gelezen:

* Dit aanbod is niet geldig voor de formules Mobile Internet Free Weekend, Mobile Internet Evening&Weekend, Mobile Internet 15h, Mobile Internet Daily, Internet On GSM 15h en alle andere abonnementen met een volume onder de 50 MB.

Uiteraard hebben die formules niet genoeg volume te bieden om aan de volumevretende toepassing te voldoen....De formule Start die bij de Tabhuur wordt aangeboden is ook maar met 250MB volume, dus best met Wifi te gebruiken.

Belgacom zal bij de volgende update voor meer zenders zorgen. Nederlandstaligen zullen 6 Info kanalen krijgen, wat een verdriebubbeling van het huidig aantal kanalen betekend.

Reageer