Tv Overal Tab niet compatibel met Acer Iconia A500

  • 5 July 2011
  • 4 reacties
  • 3255 Bekeken

Als ik via de Android Market de applicatie probeer te installeren, wordt er gemeld dat deze niet compatibel is met mijn apparaat.

Terwijl deze qua hardware vrijwel identiek is aan de Samsung Galaxy Tab zover ik kan lezen in de onderwerpen hier.

Wanneer kunnen mensen met een A500 verwachten deze app te gebruiken?

4 reacties

De Motorola Xoom zou ook niet compatibel zijn. Inderdaad vreemd omdat de Samsung Galaxy Tab 10.1v, die ik heb, de Tegra2 CPU heeft.
Reputatie 7
Badge +3
Heb je al geprobeerd om de aplicatie Tv Overal (zonder vermelding Tab )te downloaden hen te instaleren

Hier de link

https://market.android.com/details?id=be.belgacom.mobile.belgacomtvphonenl&feature=search_result

mvg,
Ik heb het zelfde probleem, Heb asus transformer met exact dezelfde hardware als de galaxy tab 10.1 (nvidia tegra 2)

Ik kan de gewone versie of de versie voor de tab niet instaleren.

Fout melding:

Het beoordelings filter voor inhoud van uw apparaat is niet compactibel met dit item.

Weet iemand waar ik de tv overal.apk kan vinden dan kan ik hem proberen manueel te installen.

groeten
beste Marnix

't android platform is wellicht het moeilijkste platform omdat er zo'n diversiteit is aan toestellen met specifieke resoluties, processoren etc. stuur zeker uw feedback naar de ontwikkelaars


ik zal je een privé bericht sturen ivm de apk

mvg

Reageer