TV overal Spanje

  • 8 March 2012
  • 8 reacties
  • 1927 Bekeken

  • Rising star
  • 12 reacties
Hallo

Ik ben in het bezit van een netbook met 3G verbinding en een "Mobile Daily Internet" abonnementje en kan hier in België vanop afstand (vb van aan de kust) mijn digitale TV's programmeren. Als ik in Spanje ben dan gebruik ik internet via een aangekochte sim-kaart bij Vodafone in Spanje. Kan ik hiermee TV overal gebruiken om vanuit Spanje mijn TV programma's op te nemen in België?

Dank

8 reacties

Badge +1
nee dit is jammer genoeg niet mogelijk.
Spijtig en bedankt voor de info.
Reputatie 2
Badge +1
Dat kan wel!

Je kan in ieder geval je opnames programmeren vanop afstand (eender waar ter wereld) maar kijken kan niet buiten onze landgrenzen.
Dank u - dit is goed nieuws, want het is enkel programmeren dat ik wil doen voor bv series waarvan je niet alle episodes kan vastleggen zoals op Vitaya. Ik probeer dit zeker uit.
Badge +1
excuseer voor de foute informatie maar ik heb je vraag precies wat te snel gelezen. Ik dacht dat je wou weten of tv overal werkte in het buitenland(kijken naar tv). Dit werkt dus niet. Maar jou vraag ging blijkbaar over het opnemen. Dit zou denk ik wel moeten werken.
tv kijken via tvoveral in het buitenland gaat ook, je moet enkel wat moeite doen.
Kan je wat meer uitleg geven Bart ,zijn nu ook in het buitenland.




Bedankt
Wat Bart bedoeld is dat je een Belgische Proxyserver zoekt die doet uitschijnen dat je je fysisch in Belgie bevindt.

Dus eigenlijk wijs maakt dat je in Belgie bent.

Probleem is om een krachtige (lees bandbreedte) server te vinden.


Misschien heeft Bart wel een paar ip adresjes.

Of een zoektocht via Google zou ook al enig soelaas moet brengen.

Succes

Reageer