TV Overal sinds vandaag in de App store

  • 29 July 2011
  • 38 reacties
  • 4431 Bekeken

Goed nieuws voor de iOS gebruikers onder ons, want TV Overal is sinds vandaag verkrijgbaar in de App store. Go download :)

38 reacties

Badge
Eerste indruk:

op een iPhone 3GS:

-De opstarttijd is op het randje, daar mag echt niet veel meer bijkomen.

-Het aanmelden is onduidelijk ik geef mijn email+wachtwoord in en druk op return. Er gebeurt niks. Het is niet echt duidelijk dat je naar beneden moet scrollen en op submit moet duwen.

op een iPad 1:

-Op het eerste zicht niet direct negatieve opmerkingen.
geduld is een schone deugd 😉 geniet ervan

mvg
Badge
Op iPad 1 , wel beeld maar gen geluid....? Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen?
Badge
Mute-knop aan de zijkant?
ik heb de app kunnen downloaden voor mijn ipad maar kan niet inloggen via de eservices. krijg altijd de melding dat username en/of password fout zijn, maar via de e-services website kan ik met zelfde username & password wel inloggen.

iemand dezelfde problemen of ben ik iets vergeten te activeren ergens? of moet belgacom iets activeren langs hun kant zodat het werkt?
Heb het net gedownload werkt zeer goed op mijn ipad. Hoop dat er binnekort wel meer zenders bijkomen want één en canvas is wel wat weinig en voetbal ging er toch ook op komen welke zender moet je dan kiezen.
@KD, neen, normaal gezien moet je de app gewoon downloaden en inloggen met je gebruikersnaam / wachtwoord van e-services. Daarbuiten is er volgens mij geen activatie nodig.
heb het ondertss geprobeerd met de e-services account van mijn vader en dat werkt...

heb dan even naar belgacom support gebeld en volgens hen is er een probleem met de e-services server. maar side-note : op de pc kan ik wel inloggen op e-services. volgens support zijn ze het probleem aan het oplossen en is het maandag zeker in orde. waarom het dan wel werkt met een andere account had hij niet direct een antwoord op.

nu heb ik wel ergens gelezen dat er met de android versie problemen waren als je password een speciaal karakter bevat om in te loggen, dus mogelijk ligt het daar aan. maar dat wist de medewerker niet zeker...
Wanneer komt pc versie begin of eind augustus
Komt dat tegen.. na het inloggen krijg je een melding, met als titel 'Connexion'.

Nog nooit geweten bij belgacom. Normaal leveren zij altijd applicaties zonder franse woorden, zeker omdat ze een overheids bedrijf zijn.
Ho, hoe zou dat nu komen. Is nog maar 2032 maal voorgevallen dit jaar.

Maar ja, t zal in test zijn.
Reputatie 7
Badge +1
Ja Bart, je stelt me teleur....connexion is engels, geen frans.....Tong uitsteken
connexion is oud engels (GB) maar ook frans. Normaal wordt connection gebruikt tegenwoordig, in het engels.
We gaan toch niet denken dat Belgacom iets in het engels ga schrijven zeker? :)

No way, is te professioneel voor Belgacom :)
opmerking over de app:

- trage start

- top bar blijft staan waardoor je stuk van scherm kwijt bent

- rechte bar (zender lijst) blijft staan waardoor je stuk van scherm kwijt bent

- laatst bekeken zender wordt blijkbaar niet onthouden.
Reputatie 2
Badge
Hier op mijn iPad2 werkt het fantastisch. Dit is hoe televisie moet zijn. Perfekt.

De "live TV" interface op iPad is zoveel beter dan die trage decoder. Met 'een' en 'Canvas' ben ik tevreden en de kinderen hebben hun tekenfilms.

"TV gids" navigatie is supersnel.

"Op aanvraag" heeft in deze gratis test natuurlijk nog maar weinig films dus daar kan ik nog niet veel over zeggen. Vraag gaat zijn hoe eenvoudig (en hoe snel) het zoeken naar films gaat zijn als er meer films gaan beschikbaar komen.

Als ik nu nog airplay of TVout zou hebben, dan dump ik die decoder bij het klein gevaarlijk afval.

(kleine opmerking 'opnaame' is met 1 a dus 'opname')
Reputatie 2
Badge
@Bart

- "trage start": inderdaad ietsje (2 seconden?) trager dan bijvoorbeel de BBC iplayer app maar dit enkel bij een 'koude start'

- top bar en rechtse bar gaan toch gewoon weg als je op de video tikt? Lijkt mij normaal ipad app gedrag.
Reputatie 3
Badge +2
Werkt op mijn iphone4 echt goed.
Reputatie 2
Badge
TV Overal werkt echt goed op iPad 2.
Nu nog inderdaad de 601... zenders er nog bij.
Leuk is het draaiwiel rechts om van zender te switchen.
In mijn zenders worden 2be, eurosport, ... al vermeld, maar die streams komen nog niet door.
Rolandt, die bars gaan hier NIET weg.

En start..duurt bijna 2 minuten
oh, en wat zie ik bij details over de op aanvraag... logo met "TV Partout"

Hoe kan dat nu Belgacom? zijn we niet gewoon..mss iets opgelegt van de Franstalige brusselaar?
Reputatie 2
Badge
@Bart,

- ik heb de start eens gemeten en het start hier bij mij in 14 tot 17 seconden. dus van koude start gemeten tot bekijken live TV in 17 seconden. Ik heb wel een iPad2 maar dat kan niet het verschil tussen mijn 17 seconden en jouw 2 minuten verklaren.

- Ik heb geen bars, nog bij live TV nog bij op aanvraag. (of bedoel je de klassieke zwarte balken boven en onder?)

PS: Ik begrijp dat de app eerst enkel in het nederlands (29/7) is en onze franstalige vrienden nog even moeten wachten tot vandaag (30/7) :)
Badge
1) Ik merk dat het opstarten merkelijk langzamer duurt op 3G(Mobile Vikings wel in een 3G zone voor de duidelijkheid) dan op Wifi.

2) Als ik de app afsluit dan moet ik opnieuw inloggen bij het opnieuw opstarten, is duidelijk een bug.
@Kerry: als ik de app afsluit, moet ik niet opnieuw inloggen :o

@rolandt: neen, ik bedoel wel degelijk de Belgacom balken. De app , 'tv partout' , is wel degelijk beschikbaar.
Reputatie 2
Badge
Mijn 15seconde start tijd is over wifi. Dat het over mobiel netwerk trager gaat is niet verwonderlijk.
Reputatie 2
Badge +1
Bart, hier speelt op zowel de galaxy tab, ipad en ipod touch alles fullscreen....
Badge
Op iPhone 3GS en iPad is het ook fullscreen( op iPhone weliswaar na een tiikje op het scherm)

Reageer