TV overal opnemen vanop afstand (pc, tablet, gsm) werkt niet!

  • 17 December 2015
  • 7 reacties
  • 838 Bekeken

Ik kan inloggen met mijn my proximus account, live zenders bekijken, maar opnemen van gelijk welk programma op gelijk welke zender lukt niet.
Krijg altijd de melding "deze zender behoort niet tot uw abonnement"
In bijlage een screenshot!
Gemeld aan de klantendienst, maar zij hebben de klacht afgesloten, zonder oplossing.

This topic has been closed for comments

7 reacties

lukt met geen enkele zender.
heb je dat met andere browsers ook bv met IE11 of Firefox of opera, als je cookies afgezet hebt kan dit ook problemen geven dacht ik.
Chrome ondersteunt silverlight niet meer
Is met IE11 (chrome werk idd niet). Privacy instellingen staan op normaal.
Idem bij firefox dus (net geïnstalleert) ...
Ter Inf:
Normaal als een klacht afgesloten is op MyProximus dan betekent dit dat het nu onder handen genomen werd door de bevoegde dienst om verder afgewerkt te worden.
Dit is een antwoord van de PX medewerkers die ik al gelezen heb.
moet ik u zijn ik vraag hoe ver het staat met je dossier eventueel via de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u tv tot 24u)
of via online mail ==> http://support.nl.proximus.be/app/contact/prive/intro/c/1284#mail
Hier hetzelfde,
is er al een oplossing voor gevonden.

De helpdesk had als oplossing om de decoder en de wifi eens te herstarten want normaal moet het werken....
Heb tot 2x toe een klacht aangemaakt via Myproximus, met uitleg van het hierboven vermelde probleem. De eerste keer had men het afgesloten zonder dat het opgelost was. De 2e keer kreeg ik een berichtje of ik het nogmaals wilde proberen, men had "een instelling" gewijzigd. En ja hoor, alles werkte terug ...
Wel een grote maand geduld moeten hebben hiervoor. Voordeel via Myproximus is, dat je een officiële klachtnummer krijgt, en ze verplicht zijn binnen een bepaalde periode hierop te reageren!!
Reputatie 7
Badge +6
OK Wim_018. Aangezien uw probleem werd opgelost zal ik het topic sluiten.

Groetjes,