Beantwoord

TV Overal op PC via Firefox.

  • 26 January 2017
  • 25 reacties
  • 397 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik stel vandaag vast dat TV Overal in Firefox op PC ook niet meer werkt zoals al een tijd geleden dit ook op Google Chrome onmogelijk werd.

Er verschijnt nu ook in Firefox steeds de melding om Silverlight te installeren; terwijl deze toepassing geïnstalleerd is. Immers TV Overal werkt wel nog op IE11; wat wel bewijst dat Silverlight geïnstalleerd is.

Hopelijk blijft TV Overal nog een tijd werken met IE11, want met de Windows 10 Proximus App is het maar mogelijk om naar 1 zender te kijken.
icon

Beste antwoord door RobrechtB 6 May 2017, 19:49

Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hier werkt het nog steeds goed op FF !
Reputatie 2
Badge
Vandaag wel een update naar versie 52.0b1 (32-bits) gehad.
Is dat geen beta versie!
Reputatie 2
Badge
Ja en portable en gisteren nog naar voetbal gekeken met TV Overal via deze versie, maar na de update van enkele uren terug blijkbaar niet meer mogelijk.
Ik vrees dat een niet beta versie eerstdaags ook dit probleem zal geven?
ik heb even mijn FireFox versie 50.1.0 laten updaten naar de laatste versie 51.0.1. (32bits)
Ik heb wel eerst moeten aanklikken dat ik silverlight toelaat en dan werkt proximustv.be weer goed zoals vroeger.
PS: ik gebruik ook een portable versie
Reputatie 4
Badge +2
Hier ook na update de FireFox 51.0.1 (32 bits) nu en werkt nog steeds goed.

zoals boven reeds gemeld, eerst viel tv overal op chrome weg, daarna op firefox, enkel nog op IE11, maar ik moest telkens terug inloggen en mijn voorkeuren werden niet bewaard, nu geeft tv overal ook op IE11 niet meer dan een zwart scherm.
Maak dit zo snel mogelijk in orde, want voor mij is dit een reden om van provider te veranderen, ik zie enkel tv op mijn pc, dus het is niet zo maar een bijzaak van het abonnement.
voorlopig serieus pissed want op de helpdesk gebaren ze van kromme haas, het zou aan mijn pc liggen dat de browsers niet meer werken (menen ze dat nu)
Kan je op je PC dan geen gebruik maken van de Windows ProximusTV app.
Reputatie 7
Badge +4
Hier werkt het op IE. Je kan best eens je cookies enzo best eens verwijderen. Of zoals Martin aan haald de app gebruiken indien je op windows 8.1 of 10 zit.
ik zit op windows 7, dus de app werkt niet. Waarom niet terug op een goed werkende browser zoals chrome of FF
cookies verwijderen werkt ook niet, nog suggesties ?
Reputatie 4
Badge +2
Juist hier nog eens getest, werkt zowel op FF als IE.
anders voorlopig eens proberen wat hier staat op deze link
daar staat o.a bijvoorbeeld:
In Firefox 53, Mozilla zal deze workaround verwijderen.
Als je deze plugins toch langer wilt gebruiken dan kan je
Firefox ESR (Extended Support Release) downloaden,
waar NPAPI plugins nog een langere tijd verder zullen werken.
Juist hier nog eens getest, werkt zowel op FF als IE.
Met mijn FF 53.0.2 werkt het ook niet meer bij mij.
Een oudere versie downloaden van FF zou eventueel ook een oplossin kunnen zijn!
Reputatie 4
Badge +2
Ik gebruik FF 53.0 en IE 11, op deze twee werkt het.
FF53.0.2 er af gegooid en FF51 erop gezet, zelfde resultaat geen tv-overal
Reputatie 4
Badge +2
En IE11 is geen optie voor je ?
En IE11 is geen optie voor je ?
nu geeft tv overal ook op IE11 niet meer dan een zwart scherm.
Reputatie 4
Badge +2
IE11 eens verwijderen en herinstalleren ?
Ik heb de truc beschreven van NPAPI op de FF 53.0.2 nog eens geprobeerd zoals beschreven hier via deze link en het werkt terug 👍🏿
IE11 herinstalleren reeds geprobeerd en werkte ook niet.
FF53.0 = melding 'browser tijdelijk incompatibel enz.....)
Martin, de truc ga ik nu uittesten.
Martin, truc getest, zat even strop op het selecteren van New, stond niet bij dat dat met de R muisknop moet gedaan worden, maar toch verder geraakt.
iets andere reactie, foutmelding incompatibel blijft maar als ik die wegklik, dan vraagt hij niet meer om silverlight te installeren.
Zal vermoedelijk wel een ander probleem zijn dan, ik probeer morgen nog eens met alles te resetten.
bedankt voor de tips
bovenaan de FF browser zie je dan een bericht "silverlight accepteren" en dit moet je eerst kiezen vooraleer het werkt
Reputatie 4
Badge +2
Maar het werkt ook niet bij IE11, zal dus wel een gemeenschappelijke andere fout zijn. . .
Waarschijnlijk wel, mss dat ze bij Proximis 🙂 ook eens naar zijn profile settings moeten kijken,
al kan bmrbowa toch eens met FF workaround proberen, je weet maar nooit hé 😉

Reageer