TV Overal op PC + 11+ voetbal

  • 4 August 2012
  • 2 reacties
  • 254 Bekeken

Hallo,

Ik heb sedert vorig week Belgacom 11+ geactiveerd, maar kan het niet bekijken als ik het via TV Overal zie. Dan krijg ik dit te zien:


Activeer het abonnement Belgacom 11+

Beste klant,

Om toegang te hebben tot de Belgacom 11+ content in TV Overal, moet u het abonnement Belgacom 11+ activeren via uw e-Services account.

Klik op “Activeren” om naar het onderdeel Belgacom TV te gaan van uw e-Services account.


___


Terwijl het duidelijk in mijn e-Service aangeduid staat dat hij actief is


Mvg Mathys

2 reacties

Beste Mathys,

Graag kijk ik dit voor je na, stuur je mij in een privébericht jouw klantgegevens?


Alvast bedankt,

Eva
Reputatie 2
Badge
@Mathys;


kort na mijn abonnement van BGC 11+ kunnen kijken naar 11+ voetbal op pc laptop, daarna paar dagen plots niet

(zoals jouw bericht), zonder iets te doen, na paar dagen wel weer, zonder probleem. Houden zo.

Ik heb zo flauw vermoeden dat de controle code voor al of niet abonnement in de tvoveral applicatie
op hun BGC dbase servers zo nu en dan fout reageert (timeout etc...) en dan maar een verkeerdelijk antwoord naar de client stuurt.
Een gelijkaardig geval krijg je dat je zo om de paar dagen of weken eens plots je email en paswoord moet ingeven
Om tvoveral vanaf ipad te bekijken en dat ie durft zeggen dat paswoord verkeerd is (klopt niet). Paar keer opnieuw
proberen of een dag wachten (zonder email/paswoord te moeten ingeven) kan je dan wel zonder probleem kijken.

Reageer