Skip to main content

TV overal op iphone - login met e-service paswoord lukt niet - technische dienst antwoordt niet

  • July 10, 2012
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Ik heb de App voor TV Overal op mijn Iphone gezet.

Bij openen wordt gevraagd om in te loggen met wachtwoord e-service. Nadien krijg ik de melding dat ik gaan klant ben bij Belgacom TV terwijl dit wel zo is. heb al contact gehad met verschillende diensten van Belgacom en vandaag uiteindelijk met een technische dienst die mij een link zou doorsturen om TV Overal te activeren via e-service ??? Tot nu toe nog steeds geen mail ontvangen en nog eens op e-service gekeken maar ook daar niets te vinden over een eventuele activatie.



Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

  • Apprentice
  • July 10, 2012
tv overal activeren via e-services? er moet tot op heden niets geactiveerd worden...

vermoedelijk is tv niet gelinkt aan jouw e-services

neem eens contact met eva via een privé-mailbericht en vermelding probleem/gegevens

Eva van Belgacom











Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!

  • http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow

mvg