TV Overal op HTC One Mini 2

  • 30 July 2015
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Ik heb sinds gisteren een probleem met de TV Overal APP. Ik kan niet meer live kijken, ik krijg deze foutmelding: 'We beschikken niet over de uitzendrechten voor dit toestel, deze installatie of dit toestel. Gelieve de applicatie met een andere configuratie te gebruiken'. Ik heb reeds contact opgenomen met Belgacom Helpdesk, maar zij kunnen me helaas ook niet helpen.


  • Het gaat om een HTC One Mini 2.Deze was geroot, maar dit is ongedaan gemaakt.
  • Ik heb reeds geprobeerd te app te verwijderen & opnieuw te installeren
  • Er zijn geen ongewenste apps op de telefoon

Heeft er nog iemand enige oplossingen voor me?


Mvg

5 reacties

Lees ook eens wat hier staat, door te surfen naar ▬► TV Overal foutmelding Uitzendrechten
Dank je voor de reactie Elsa, wat daar stond had ik reeds gelezen. Echter is mijn toestel volledig terug een fabrieksversie. Sorry naar Belgacom toe, maar ik heb wat het gevoel dat men er zich makkelijk van af wil maken hierin. Ik durf van mezelf te stellen dat ik geen moeilijk persoon ben (er gaat vanalles mis bij Belgacom, maar niet de moeite om erover te klagen). Dat Belgacom echter durft te stellen dat de oplossing niet bij hen ligt...zoiets doet mij eigenlijk dan afvragen of het gras niet groener zou zijn aan de overkant (lees: Telenet...).


Het is nu niet het einde van de wereld, ik gebruik TV Overal zelden. Echter is het feit dat men mij wandelen stuurt met de melding 'laat eens naar het toestel kijken', terwijl het over hun app gaat, als je een app maakt moet deze het onder alle omstandigheden doen.


Dit om maar te zeggen: ik ben er zeker van dat de fout niet aan het toestel ligt. Ik heb 'TV Overal' immers enkele weken geleden succesvol gebruikt, die root/unroot is reeds enkele maanden geleden uitgevoerd...
Graag wel een aanvulling: ik werd gecontacteerd door Proximus, het is nog niet opgelost, maar men neemt mijn probleem toch serieus.


Als het goed is, moet het ook gezegd worden!
Als je de oplossing krijgt van Proximus, mss hier best eens posten, is altijd interessant voor andere forumlezers.
Ik zal jullie sowieso op de hoogte brengen. Als ze me nu geen oplossing kunnen aanreiken, ligt het alleszins niet aan slechte wil.

Reageer