tv overal op de pc: Deze webpagina werd niet gevonden


Ik wil kijken op de pc naar tv overal, tik het adres in: www.tvoveral.be en krijg het volgende:

Deze webpagina werd niet gevonden
Waarschijnlijk is het adres fout of de pagina bestaat niet meer.


Gisteren heb ik nochtans kunnen kijken, vandaag niet. Wie kan mij helpen?

32 reacties

Ik ben toch benieuwd wat de reden is dat het bij jullie niet werkt want ik heb al vanalles geprobeerd met cookies dan met gewiste cookies alsook met volledig nieuw geinstalleerde brouwser en bij mij werkt het altijd.
Nu had ik aan mijn dochter gevraagd of zij eens wou proberen thuis en het werkte ook niet, dan had ik gevraagd of ze eens de laptop wilde meebrengen aangezien ze dzez nammidag toch langs kwam en dan heeft ze hier bij mij thuis geprobeerd en het werkte wel !!!! ra ra ra !!

Elsa.

Badge
Je zit op een speciaal netwerk :p

Ik snap het ook niet, via mijn gsm kan ik er ook niet op, er komt dan zelf een time-out op van gsm zelf.

En wordt er niemand verwittigd als er iets fout gaat met hun site ofzo ??
Ik ga nu eens een oude laptop boven halen en daar heb ik nog nooit mee ingelogd op skynet of belgacom en ik zal zo eens proberen dan ben ik 100% zeker dat het niks net cookies of met het index bestand te maken heeft dat je normaal zelf niet kunt wissen.

tot straks....

Nu (om 19.10u) lukt het gewoon weer wel, hoewel ik niets anders gedaan heb dan deze middag.
Badge
Ja, hier werkt het ook terug
Zojuist de test gedaan en het werkt zowel op mijn oude (waarmee ik nog nooit ingelogd heb op belgacom) als op mijn nieuwe laptop dus het heeft zeker niks met cookies te maken of met het index bestand.

Elsa
Reputatie 7
Badge +1
Het werkt idd. bij mij ook terug (vanop Firefox). Ik wil zeggen ook het vanuit de online TV-gids programmeren. LiveTV ging altijd al bij mij.

Reageer