tv overal op de pc: Deze webpagina werd niet gevonden


Ik wil kijken op de pc naar tv overal, tik het adres in: www.tvoveral.be en krijg het volgende:

Deze webpagina werd niet gevonden
Waarschijnlijk is het adres fout of de pagina bestaat niet meer.


Gisteren heb ik nochtans kunnen kijken, vandaag niet. Wie kan mij helpen?

32 reacties

http://sphinx.skynet.be/tv-overal/live-tv

deze link werkt, 'k heb hem juist geprobeerd.

ik krijg nog steeds hetzelfde, heb er net op geklikt

Ik heb wel de juiste achtergrond (de verschillende kleuren en dergelijke met bovenaan de titel TVOveral maar als ik klik op de tabs Tv Gids en de andere dan krijg ik hetzelfde bericht)
dit is mijn scherm, zie bijlage, een printscreen

werkt hier voor de moment ook niet, zal tijdelijk probleem zijn vermoed ik

skynet.be lijkt me ook heel traag voor de moment

mvg
heb hetzelfde aan de hand, gisterenavond (2 juni 2012) en vanmorgen opnieuw
Nu heb ik ook het probleem, gisteren echter niet !

zoawel met firefox als met Microsoft IE9
Reputatie 1
Hier ook hetzelfde probleem. Zouden ze daar wel met een weekendpermanentie zitten bij TV Overal?
Zopas nog eens geprobeerd

  • ik surf eerst naar www.tvoveral.be
  • dan log ik eerst bovenaan rechts in
  • Kom dan op de skynet pagina waar ik bovevaan rechts op TV-gids klik (kies bvb Vlaanderen en ben BGC Klant)
  • In het nieuwe scherm dan op de tab Live-tv klikken
zo marcheert het wel


groetjes,

Elsa
Reputatie 1
Bij het surfen naar www.tvoveral.be krijg ik al onmiddellijk het foutscherm:

Deze webpagina werd niet gevonden
Waarschijnlijk is het adres fout of de pagina bestaat niet meer.

Geen mogelijkheid dus om eerst in te loggen of om het even wat te doen...
Reputatie 7
Badge +1
Nà inloggen kom je op de skynet site terecht. Je kunt dan rechtsboven TV overal aanklikken en komt dan op de TV-gids terecht,en daar kun je Live TV bedienen, maar online programmeren kan niet meer. Je moet zogezegd terug inschrijven maar je komt dan terug op de skynetsite terecht. Vanop de TV Overal app. (Android) kan het nog wel.
Esla, als ik naar tvoveral.be ga dan kan ik daar bovenaan rechts niet inloggen

als ik naar http://skynetpass.skynet.be/ ga verschijnt de kader om in te loggen niet

bovendien blijft het hele skynet gebeuren pokketraag

mvg
bij mij werkt het nog steeds niet hoor, wat ik ook probeer

Badge
Bij mij werkt het ook niet, en de volledige site loopt niet goed.

Als je naar skynet.be gaat, zie je een nieuwsoverzicht en als je dan een artikel wilt verder lezen, komt er ook op deze pagina is niet beschikbaar
'k ga het nog eens proberen met firefox want daarjuist heb ik het met IE9 geprobeerd.

tot straks
In firefox werkt het bij mij ook met de methode die ik hierboven beschreven heb en die Sinjoor nog eens herhaald heeft.

Het beeld gaat vlotjes zonder onderbrekingen of haperingen dus ik kan niet klagen.

Elsa
Nog een opmerking: als je rechtsboven inlogt verschijnt je loginnaam niet zoals dit normaal het geval is maar dat moet je u niet aantrekken want je bent wel degelijk ingelogd.
Elsa, probleem is dat ik niet kan inloggen op sjynet.be.

eens je ingelogt raakt zal alles wel werken

mvg
en als ik naar tvoveral.be ga kan ik daar rechtboven niet inloggen

da's waarschijnlijk waarom het bij jullie welgaat en bij anderen niet




mvg
Bij mij lukt het ook niet! Ik krijg hetzelfde scherm als hierboven voorgesteld wordt, en kan er evenmin op inloggen.
ik denk dat het te maken heeft met het feit dat Elsa & sinjoor recent ingelogt geweest zijn, en daarom nu nog de mogelijkheid hebben terug ingelogd te raken....

maar voor de anderen, waaronder mezelf, is het niet meer mogelijk....

er zijn duidelijk problemen op vlak van skynet

mvg
Dat zal het niet zijn xenne, want als ik op Tv-gids of Live tv klik vraagt hij eerst om in te loggen en ik heb eens met een nieuw gedownloade Opera browse geprobeerd waarmee ik n og nooit ingelogd heb en dus er geen cookies van bestaan en dan moet ik ook eerst inloggen anders heb ik niets.

Maar waarom het dan bij de ene wel lukt en bij de anderen niet dat is een andere vraag.

Elsa
Ik ben sowieso ingelogd als ik "Belgacom" open. Heb geprobeerd eens uit te loggen (om nadien terug in te loggen) en ...uitloggen gaat niet!

TV Overal was aanvankelijk maar voorzien om uit te testen tot einde maart. Heeft het daarmee iets te maken?
neen, is een tijdelijk probleem op het skynet portaal....

mvg
Om uit te loggen moet je je cookies verwijderen!

Dan kan je opnieuw proberen.
Badge
Ik heb het net nog eens geprobeerd, alle browsergeschiedenis gewist. Dan gesurft naar de tv gids. Ik kan hem zien.

Ik log mij in. En da werkt de site niet meer :(

Reageer