hallo, ik heb nog een ander probleem:
Doordat ik op m'n ipad de app 'tv overal' een paar keer gedeinstalleerd heb en weer geinstalleerd hebt ziet TV overal dit als een andere ipad en zit ik dus zo aan het maximum en kan dus niet meer kijken voor het moment, ik moet 1 maand wachten alvorens ik er een kan verwijderen....
Heb al gebeld naar Proximus maar daar kunnen ze mij niet helpen, is er een andere manier om mijn ipad trg werkend te krijgen?
mvg
gaetan
Klik achtereenvolgens op 'Mijn Administratie' >> 'Verbonden applicaties' >> (ProximusTV.be) 'Toegang verwijderen'
hallo, nee werkt niet, je moet een maand wachten...vind ik niet erg maar is wel raar dat als je de app her-installeerd, hij uw toestel als een 2de (nieuw) toestel aanschouwt....
Ja dat zal afhangen hoe Proximus hun controle doet en blijkbaar doen ze niet veel controle! als het zo zit, (bv. op mac adres van het toestel)
Heb je al geprobeerd om ze los te koppelen via TV Overal zelf
(op TV Overal Inlognaam klikken >>> dan op TV Overal toestellen)
(op TV Overal Inlognaam klikken >>> dan op TV Overal toestellen)
Bij mij werkt dat alleszins wél. Tablet van een bezoeker, dat er al maanden inzat, heb ik zo verwijderd.
Bij mij ook, maar als je de app opnieuw installeert heb ik nog niet gekeken of je een bijkomend toestel krijgt in de lijst met gekoppelde toestellen.
Ik kom correct op 5 waarvan 2 gebruikt (tablet en smartphone), dus nog 3 over. TV Overal app. op Smartphone én tablet versie 5.2.4.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.