TV-OVERAL Installeren op Medion tablet

  • 3 May 2012
  • 8 reacties
  • 1674 Bekeken


Ik probeer De App TV overal te selekteren maar krijg steeds de foutboodschap : Deze app is niet compatibel met uw MEDION LIFETAB_P9514 . Nochtans is dit een ANDROID 3.2 versie op de nieuwe 'ALDI' Tablet. Wie kan mij helpen ?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Het gaat wel op een Android smartphone....waarom niet op een Medion Tablet ? De specifikaties zijn nochtans niet min...
MEDION® LIFETAB® MD99000
Tablet pc
  • altijd en overal surfen, foto's en films bekijken, muziek beluisteren, enz.
  • 10" display (25,4 cm), capacitive multitouch, 1280 x 800 pixels
  • krachtige Nvidia® Tegra™ 2 Dual-Core processor (1,0 GHz)
  • Google Android™ 3.2 besturingssysteem *
  • 32 GB intern flashgeheugen
  • wifi en 3G internet
Met TV Overal bekijkt u live televisie ongehacht wat uw toestel is: iPhone, iPad, Android-gsm, Android-tablet, pc of Mac.


  • Download de TV Overal-applicatie voor uw smartphone of tablet.
  • Geen installatie nodig voor uw pc- of Mac-computer.
    [/list]
    Toegang tot TV Overal is mogelijk via maximaal 2 toestellen tegelijk.
    Tv op uw iPhone, iPad, Android-gsm of -tablet














    TV Overal-logo
    De TV Overal-applicatie werkt op Apple- en Android-toestellen. Deze app is gratis en voor iedereen toegankelijk (Belgacom-klant of niet).
    App Store-logo http://itunes.apple.com/be/app/tv-overal/id445597936?mt=8" target="_blank in de App Store.
    Google Play Store-logo https://market.android.com/details?id=be.belgacom.mobile.belgacomtvphonenl&hl=nl" target="_blank of voor https://market.android.com/details?id=be.belgacom.mobile.belgacomtvtabletnl&hl=nl" target="_blank in de Google Play Store

Ik weet niet hoe ik een schermafdruk met een tablet moet maken maar omdat Elsa niet schijnt te geloven dat TV Overal niet compatibel is met de tablet Medion Lifetab_P9514, heb ik een gewone foto van het scherm genomen en dat in bijgevoegd Word-document geplakt. Niet erg duidelijjk maar toch leesbaar: Deze app (TV Overal) is niet compatibel met uw Medion Lifetab_P9514.
Ik heb tv overal eerst op mijn smartphone geinstalleerd.
Daarna via de gratis 'app backup en restore' van deze app een backup gemaakt.
Vervolgens deze apk geïnstalleerd op de medion. Dit werkt, de beeldkwaliteit is aanvaardbaar, maar niet top.
Badge +1
Hallo

Hier kun je tv overal downloaden als apk. Dus ook voor je medion tablet. Maar of dit zal werken kan ik je niet garanderen voor 100%. Ik heb ook een tablet waar het normaal niet compatiblel op is maar met deze apk werkt dit perfect. Dus het is het proberen waard en hier vind je hoe je kan activeren dat je een apk kan installeren op je tablet van buiten de market. (misschien is dit wel al geactiveerd bij jou)

mvg

Bedankt swimmer4,
De tablet versie werkt prima op mijn medion, en een betere beeldkwaliteit dan de smartphone versie
Thx
MonOncle
Beste swimmer4

Dank je wel ,dank zij u heb ik nu tvoveral ook op mijn tomtec tablet aan de praatgekregen


vriendelijke groeten

roosie
Bedankt SWIMMER4 . Het werkt ook perfekt voor mij . Hartelijk bedankt !!!

Reageer