Skip to main content

tv overal inbegrepen in maxi pack, maar werkt niet op mijn smartphone

• April 5, 2013
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Wij hebben thuis een Maxi internet abonnement, en ik probeer om via de gsm (htc one s android) tv overal te gebruiken, maar ik krijg steevast de melding dat ik een tv overal abonnement zou moeten hebben.

Ik had begrepen dat dit TV overal bundeltje bij de Maxi inbegrepen was? Ik heb trouwens ook mijn eigen proximus nummer gelinkt aan die tv overal, aangezien ik dan een gig gratis data heb voor die tv overal.

Kan iemand hier duidelijkheid in scheppen? Hoe laat ik dit naar behoren werken? En heb ik uberhaupt wel recht op gratis tv overal ? Ik vermoed van wel, aangezien ik op mijn proximus e-services 1 gig data heb staan waarvan nul gebruikt is tot hier toe, dus echt dedicated aan TV Overal.

Ook heb ik gelezen dat die maxi internet van voor een bepaalde datum TV overal bevat, en we hebben dit pack al langer dan dat dus daarom.

Grts,

P
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • April 5, 2013

Ik heb ook lang geaarzeld om over te schakelen van de oude naar de nieuwe packformule, maar heb het tenslotte toch gedaan, omdat bij een vergelijking het toch gunstiger uitviel. Wat ik miste bij de nieuwe formules is dat de gratis TV-boeketten ter waarde van 10,80€ nu nog enkel in de Maxiformule zitten, vroeger in TV-favorite. Ook de gratis credits vervielen. TV-Overal zit inderdaad enkel gratis in het Maxipack, maar dat verandert vanaf 01/07/13 bij de tariefaanpassingen, want dan wordt bv. Comfort 3€ duurder, maar TV-Overal (4.95€) wordt ook gratis in Comfort, zodat hier eerder van een prijsverlaging sprake is (als je tenminste voorheen voor TV-Overal bijbetaalde).

Het is inderdaad soms irritant dat de Promoprijzen (beperkt in de tijd) enkel voor nieuwe klanten gelden, maar die marketingtruks worden ook door de andere providers gehanteerd, dus dat kan je Belgacom niet verwijten. Je kunt wél voor de promoperiode overschakelen naar een andere provider, en als die zijn promotijd om is, terug naar de vorige om altijd van promoprijzen te kunnen genieten, Maar dat lijkt me erg vermoeiend, en je zit dan telkens met een compleet ander systeem, tenzij dat je niet stoort.

Ik kan bevestigen dat de tegenhanger van TV-Overal bij Telenet nl. Yelo nog altijd gratis is.