TV Overal here we go again ....

  • 6 November 2015
  • 14 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 684 reacties
Zijn er op dit moment aanlogproblemen met TV overal op PC ?


Na ingave van userid en paswoord krijg je een scherm met vermelding ga naar startpagina en andere info. Maar geen tv overal.


Dit zowel op mozilla firefox als op IE.


Het zal toch weer niet waar zijn, zeker dat er problemen zijn. We zijn pas uit een periode dat het niet werkte , bij ons...


Nog users met deze ervaring op dit moment ?


Ro

14 reacties

Ik denk dat het algemeen probleem is en ze eraan werken !
wel raar nu gaat het wel met IE11 en niet met FF
En nu werkt het met FF ook
Reputatie 5
Badge +1
Elsa, hier nog niks , noch op FF noch op IE ...


Triestig ... wanneer is nu iets stabiel en vertrouwenswaardig in gebruik.


Hopelijk komt het snel in orde of moeten we weer aan de noodrem trekken ? En waarom komt er geen algemene melding dat er iets aan de hand is ...?


Ro
Ik ben natuurlijk niet zeker dat het algemeen is, ik veronderstelde dat maar omdat het bij mij eerst niet lukte om in te loggen maar een minuut later ging het dan wel weer, mss gewoon nog een beetje afwachten.
Blijkbaar is er toch nog iets niet in orde of zijn ze eraan toch aan het werken want ik krijg met FF bij het inloggen :



Reputatie 7
Badge +6
Ik ook. Even afwachten.
ook met IE11 heb ik het voor nu dus inderdaad wat geduld, de filmlas is gebroken ;-)
Reputatie 5
Badge +1
Inderdaad Elsa, dat is exact ook wat ik krijg ...


Kan er nu echt nergens een mededeling van Proximus komen , om aan te duiden dat er iets is. Steeds moet je maar gissen en afwachten. Dit is geen service !




Ro
Reputatie 5
Badge +1
Info : om 12.50 u terug in orde bij mij, zowel IE als FF ....
Nog altijd in orde dus 't zal opgelost zijn!


Maar voor hoelang ;-)
Ro, niet te geloven het werkt nog altijd ;-)


maar die nieuwe lay-out van de pxtv.be pagina is geen verbetering vind ik, als je inlogt of van zender verandert moet je eerst scrollen om het juiste deel in beeld te krijgen !!
Reputatie 5
Badge +1
Oef Elsa, heb net de test gedaan ( 16.15 u ), en tv overal werkt ! Wat een opluchting .


En inderdaad , die nieuwe pagina ( met Netfix reclame ) is echt storend. Deze info heeft eigenlijk de bovenhand op de eigenlijke toepassing waarvoor de pagina dient . Storend, echt storend. Je dient inderdaad te scrollen als je iets wil ingeven .


Dat dit vlug aangepast moge worden !!!


Ro
Het stoort mij inderdaad ook.




Aan de medewerkers van PXM,


geef dit maar vlug door aan het informatica team/ renovatie team dat ze dit toch best mogen aanpassen,

dat om in te in loggen bv. een pagina naar beneden moet scrollen om het invoerveld terug te vinden, dat heb ik nog nergens meegemaakt !

Reageer