TV Overal feedback


Reputatie 7
Badge +3
Indien u problemen heeft met TV Overal gelieve dit melden aan de ontwikkelaars via mail

mobile.applications@belgacom.be of mobileapplications.belgacom@gmail.com

Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.

mvg,

11 reacties

Badge
Ik zal ook blij zijn om mijn bevindingen te kunnen meedelen ...... eens de iOS versie uitgebracht is !;)... maar als het niet meer voor deze week is ( Wenkbrauw ophalen ) , dan zal het wegens pc/iPad/smartphone - loze vakantie pas kunnen vanaf eind juli ! ;)

Aan allen een prettige vakantie gewenst !
heb mailtje gestuurd

applicatie geinstalleerd op Ipad.

Inloggen: ben zogezgegd geen belgacomTV klant...

Uur later bleek de Applicatie gewoon verdwenen. Itunes vermeldde wel dat de app geinstalleerd was en kon dus niet nogmaals downloaden...

Dan via de pc de app eraf gesmeten in mijn bibliotheek en dan opnieuw synchro gedaan met de Ipad.

Daarna zogezegd foutieve logingegevens, dan een probleem met de server en nu ben ik opnieuw geen belgacomTV klant meer. Hopelijk werkt mijn TV nog als ik thuiskom lol
ach en volgens de belgaocm site komt de Apple applicatie pas binnenkort. Nog niet beschikbaar zogezegd
vorige week stond er nog niet beschikbaar, maar Eva heeft het ondertussen geupdate zo te zien



heb nochtans al veel positieve commentaren gehoord van de app op Ipad

hier werkt het ook perfect op Android

mvg
ik weet niet waar jullie zitten te kijken, maar bij mij gaat die link naar

http://itunes.apple.com/be/app/tv-overal/id445597936?mt=8

mvg
ondertussen gevonden, als je op de pagina zelf op de link klikt is het oké

maar als je op 'download' klikt kom je op die andere pagina en daar staat er nog niet beschikbaar

dus nog wat werk voor Eva

mvg
Hey Patrick,

ook ik heb inmiddels de ipad app werkend gekregen (problemen lagen vooral bij het aanmaken - bevestigen van een belgacom account).

Wat ik benieuw naar ben is een vergelijking met de telenet app, het weinige dat ik meen te weten is dat de telenet app gratis is/blijft, wat voor de belgacom app niet het geval is..

Ik ben wel beniewd naar een vergelijkend lijstje ..

tsja, ik vind de telenet app maar waardeloos vergeleken met de belgacom app

ten eerste heeft telenet nog maar enkel een app voor apple

het belangrijkte en cruciale verschil echter is dat tv overal werkt in heel belgië onafhankelijk van waar je internet van aftapt
de telenet app werkt enkel met de eigen draadloze router, dus is eigenlijk al even waardeloos dan tv on pc (rip)

tv overal dus vs tv overal in je huis ---- lijkt me een ongelijke strijd waar belgacom steeds als winnaar uitkomt

als ik thuis ben zal ik wel tv kijken op een televisiescherm, het interessante aan tv overal is net dat het echt overal kan gebruiken

zover ik weet zit telenet z'n project ook nog in testfase en voorlopig dan ook gratis

mvg
telenet yelo werkt ook op PC & MAC. Belgacom's tv overal niet. (jaja: binnenkort..)
En uiteraard een aantal zenders meer.
Reputatie 3
Badge +2
Mijn buur wou vorige week een programma opnemen via yelo hier bij mij thuis.... inderdaad noppes, werkt alleen op je eigen lijn. Daar zijt ge ook niet echt veel mee he.
Reputatie 7
Badge +1
't zal geen kat nteresseren, maar TVonPC werd vandaag met 125 dagen verlengd (testversie) dus voorlopig tot einde november. D.w.z. dat de opgenomen programma's nog zeker zolang kunnen bekeken worden. Voor mij goed nieuws want gisteren liep het nog 4 dagen.....

Hopelijk is dit geen aanduiding dat de TV Overal versie voor PC nog zo lang op zich zal laten wachten.....

Reageer