Vraag

TV overal en voetbal kijken

  • 16 September 2016
  • 7 reacties
  • 1232 Bekeken

Hallo, ik heb het volgende probleem. Wanneer ik op mijn smartphone en tablet de app proximus tv open kan ik zonder problemen alle zenders bekijken, alsook de zenders van het Belgische voetbal waarvoor ik een abonnement heb. Wanneer ik echter wens te kijken via de pc, website proximustv. Lukt het niet om live voetbal van 11 te bekijken. Ettelijke telefoons en mails naar klantendienst waren tevergeefs. Laatste persoon aan helpdesk zei me dat het niet langer mogelijk is om via de website naar voetbal te kijken. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben, of juist niet hebben en naar voetbal kunnen kijken op een vaste pc. Voor alle duidelijkheid, alle andere zenders werken wel op website. Alvast bedankt

7 reacties

Kan je dat niet bekijken via de proximus TV app (windows 8 en windows 10 -> Windows store)
want op Site van prox staat:
Dit biedt de mobiele Proximus TV-app jou (Apple store , google Paly en Windows store):
•Meer dan 95 zenders… gewoon te veel om naar te kijken!
•Handige tv-gids
•Kijk live naar het Belgische en het internationale voetbal via Proximus 11 en 11+ (enkel voor abonnees)
•Terugspoelen, je programma pauzeren of vooruitspoelen
•Je tablet of smartphone gebruiken als afstandsbediening
•Een programma op je televisie starten via je smartphone of tablet
•Je opnames vanop afstand programmeren en op eender welk toestel bekijken
•In de Op aanvraag-catalogus bladeren en films en series toevoegen aan jouw favorieten om ze later op je tv te bekijken
Reputatie 6
Badge +4
Hi Frederic.. toevallig..maar ik denk dat ik juist je mail op onze support site aan het lezen ben ook ( claeys?)

Ben alles eens aan het bekijken..laat je dan iets weten..

mvg sabine
Dag Frederic1984.Ik heb hetzelfde probleem.Kan het Belgisch voetbal oftewel 11 NIET bekijken via de website proximustv.be.Wel via de app.Staat vermeld dat ik een abonnement op deze zender nodig heb alhoewel ik dit duidelijk bezit.Via de website naar voetbal kijken is zeker nog mogelijk vermits 11+ en Eleven geen probleem vormen.
Sabineb.,wanneer je een oplossing gevonden hebt,zou je dan zo vriendelijk willen zijn ze hier openbaar te plaatsen?Dankje bij voorbaat,groetjes.
Bedankt voor de reacties. Mijn pc is nog niet uitgerust met Windows 8 of 10. Het vreemde is dat ik dit vroeger (6maand terug voor mijn verhuis) wel kon op mijn pc. Ik probeer het zo snel als mogelijk en laat jullie iets weten. Sabine,alvast bedankt voor je hulp.
Hallo, net getest op de pc en helaas werkt het nog niet. Volgens mij zal het zo zijn als eerder vermeld in reacties, dat je met Windows 10 een app moet hebben. Ofwel een bug in het systeem waardoor je geen voetbal kan kijken via site. Jammer maar helaas. 6 maand geleden werkte dit wel.
Ik zou graag naar proximus league zien . Zou gratis moeten zijn ?
Op 11 of zoom niet op tv .
En via site en app enkel videos ?
Ze willen 9.95 euro voor jupiler en dan pas gratis proximus ???
Verleden jaar 2 matchen gratis op 11 . Nu niets ?

Reageer