TV Overal Activeren?

  • 5 April 2012
  • 19 reacties
  • 3101 Bekeken

/files/3e530315fc/Untitled.png 1135x632

19 reacties

naar het schijnt zijn ze de optie om op afstand op te nemen te activeren vergeten op te nemen in de nieuwe e-services, in de oude e-services was deze optie er wél.

beetje vreemd dat dit gekend is en dat er geen aktie ondernomen wordt.

dit heeft echter niets te maken met "tv overal"

mvg
Moet ik dan wachten tot dit opgelost is, of kan ik op een andere manier dit activeren?
kan ik niet echt op antwoorden. neem eens contact met klantendienst of Eva van Belgacom en vraag of ze dit voor jou kunnen activeren? ik begrijp eigenlijk de noodzaak niet dat je dit moet activeren, zou standaard actief moeten staan voor alle tv klanten vind ik

mvg
Dit is wel een methode om vlug overzicht te krijgen hoeveel mensen echt geinteresseerd in Tv-overal denk ik.

Elsa
Beste Karel,

Op onderstaande link vindt u de nodige uitleg.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/intro/a_id/15145/c/1284/kw/op+afstand+opnemen

Dus inloggen met uw e-Services account op de website http://sphinx.skynet.be/tv-overal/tv-gids

Dan zit u automatisch in het juiste scherm en kan u opnemen door op het gewenste programma te klikken.

U moet dus niets extra activeren in de e-Services.


Met vriendelijke groeten,

Eva
opnemen op afstand heeft toch niets te maken met tv overal, Elsa?

opnemen op afstand is gewoon een feauture van de tv gids, opnemen op afstand bestond al voor tv overal (de tv gids is achteraf gewoon opgenomen in tv overal)

mvg

ps Eva: vroeger moest je dat activeren, nu blijkbaar niet meer? da's dan positief. dank voor de info
TV-overal


ik bevind me in dezelfde situatie als Karel; ondanks de info van Eva lukt het niet. Ik word nog steeds naar eservices verwezen, ook al ben ik vooraf ingelogd op eservices: ik zie dit bij TV-overal bovenaan staan.

Zij zegt:

Dus inloggen met uw e-Services account op de website http://sphinx.skynet.be/tv-overal/tv-gids" rel="nofollow

Dan zit u automatisch in het juiste scherm en kan u opnemen door op het gewenste programma te klikken.

U moet dus niets extra activeren in de e-Services.

Maar als je dan een programma van op afstand wil programmeren begint het hele verhaal opnieuw:

Activeer 'Opname vanop afstand'
Beste klant, om van de service "Opnemen vanop afstand" te kunnen genieten, moet u eenmalig deze service activeren in de rubriek Belgacom TV van uw e-Services.


Dit is een cirkeltje

en het werkt dus niet !


graag hulp


mvg,

maria
tsja, meer info kan ik niet geven.... vroeger moest je dat effectief activeren in e-services... nu is die optie er niet meer.... maar blijkbaar is het ook niet nodig het nog te activeren.... maar dan lukt het blijkbaar niet voor jou & sommige anderen???? verwarrend ......

probeer misschien eens met chrome browser, sommigen hadden met die browser meer geluk

mbh
mss een instelling in e-service die verkeert staat en

eens contact opnemen met het "e-services team" te bereiken via 0800 22 301

groetjes,

Elsa
Is nog steeds niet in orde...
is bij mij ook zo ... je komt in een visieuse cirkel waarbij steeds gevraagd wordt om de optie te activeren ...

Graag hulp AUB !!!
is bij mij ook zo ... je komt in een visieuse cirkel waarbij steeds gevraagd wordt om de optie te activeren ...

Graag hulp AUB !!!
Een privé bericht naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken
en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services
login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.
Reputatie 7
Badge +1
In de laatste Belgacom-TV magazine staat dat er in het nieuwe Maxi pack ook 5 uur TV-Overal voorzien is. Is dat op vast internet (Wifi) of op het inbegrepen 3 G-volume van 1GB (voor laptop/PC en Tablet met datasim)?
ik denk dat het de bedoeling was van tv overal betalend te maken, en dat ze dan tv overal zouden aanbieden in de packs met tv. zo stond het ook op de site eerst, daar is nu niets meer van terug te vinden. dus ik veronderstel dat die 5u tv overal gewoon via vaste internetverbindign zouden geweest zijn

ik kan verkeerd zijn.... maar denk wel dat er in de toekomst zo wel iets zal doorkomen, tvoveral betalend maar gratis in packs.. maar om er dan een limiet van 5u op te zetten vind ik eigenlijk wel stom, maar van die 5u was hier ook al gezegd door muisje

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Ja bedankt voor reactie Xenne, maar zou die 5 uur niet bedoeld zijn om in datavolume niet van het vast volume af te gaan ? maar hoe gaan ze dat bepalen? Als het bedoeld is om enkel maar 5 uur per maand TV-Overal te kijken, zij het via vast of mobiel internet, dan is dat vlug opgebruikt. Er staat ook niet bij of het dan betalend wordt en hoeveel het dan gaat kosten...een vast bedrag per maand? of een uurtarief ? bij Yelo is het alleszins nog gratis....ze zitten allicht op mekaar te wachten om een beslissing te nemen. Eerst gratis lanceren tot iedereen het gewoon is, en dan betalend maken is een klassieke truc om de klanten erin te lokken...TVonPC is nooit betalend geworden, want afgevoerd voor het zover was. Met TV-Overal zal het zover niet komen denk ik. Het past teveel in de nieuwe tabletrage om TV overal te kunnen kijken, ook via 3G (kan wel duur worden).
ik zou het verlopen negeren.... 5u tv overal gratis zegt me niet veel aangezien ik nu nog onbeperkt gratis kijk Knipogen

5 u gratis tv overal lijkt me idd moeilijk te bepalen....

als je een Internet on GSM of Mobile Internet abo hebt kan je nu wel 1 uur kijken via 3G, blijkbaar kunnen ze dat toch ergens bepalen

maar ik vind toch dat ze het allemaal nodeloos ingewikkeld aan het maken zijn.....

maar 't is niet de eerste keer dat het magazine niet up to date zou zijn met de werkelijkheid. op de site stond eerst tv overal gratis in packs, da's later verdwenen, dus ik blijf denken dat ze iets van plan geweest zijn met tv overal, en uiteindelijk (nog) niet gedaan hebben

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Ik kan het alleen maar met je eens zijn Xenne....Knipogen
Jullie komen blijkbaar heel goed overeen, ik vraag mij af hoe lang dit gaat duren ;-))

groetjes,

Elsa

Reageer