Beantwoord

TV overal aanmelden niet mogelijk

  • 5 February 2017
  • 7 reacties
  • 238 Bekeken

Hallo,

Sinds oktober ben ik in het bezit van Proximus tv, maar het blijft onmogelijk om me aan te melden via de app. Kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door KimB 14 April 2017, 21:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Normaal met de inlogcode van MyProximus log je ook in op de app Proximus tv. Zo is dit bij mij.
Inderdaad, maar dit werkt bij mij niet..
Reputatie 7
Badge +1
Zul je 0800-22800 moeten bellen. Je hebt toch wel een MyProximus account aangemaakt ?. Dat is de eerste vereiste.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Benno,

Kan je je klantnummer of telefoonnummer eens doorsturen via privébericht naar het Proximus team? Dan kijk ik na of alles op je lijn goed geactiveerd werd.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim

Het Proximus team
Dag benno

Ik heb hetzelfde probleem. Heb je ondertussen een oplossing?
Alvast bedankt

Ben
Reputatie 7
Badge +4
Ben,

Kan je ook je klantnummer of telefoonnummer eens doorsturen via privébericht? Dan kijk ik voor jou ook na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het voor je kunnen oplossen, kan je nog eens proberen inloggen?

Reageer