TV Overal

  • 26 April 2017
  • 8 reacties
  • 427 Bekeken

Dag,
Mijn pc draait op Windows 7. Sinds enige tijd kan ik met Tv-overal geen tv. meer kijken. De pop-up in het tv schermpje zegt mij het volgende
Browser tijdelijk incompatibel
Beste klant, deze browser is tijdelijk incompatibel om tv te kijken. Hij zal binnenkort weer beschikbaar zijn.

Ondertussen stellen we u twee alternatieven voor: De proximus app. downloaden
Internet Explorer gebruiken.
De proximus app. kan ik niet downloaden daar mijn pc. op Windows 7 draait.
Op internet explorer lukt het ook niet. Ook niet op mijn Mozilla Firefox browser.
Ik heb al verschillende keren Microsoft Silverlight opnieuw geïnstalleerd. Ook dit helpt niet.

Hoe los ik dit op?
Dank u wel,
Luc Van Haute

8 reacties

Als het niet meer werkt met IEexplorer
je kan Firefox ESR (Extended Support Release) nog gebruiken die nog silverlight ondersteunt,
volgens deze bron

http://www.wikisailor.com/welke-browsers-ondersteunt-silverlight.html
Reputatie 7
Badge +4
luc,

welke versie van internet explorer gebruik je ?

met internet explorer 8 en hoger zou dit moeten werken.

mvg Jonathan
Reputatie 3
Badge
In windows 7 kan je inderdaad geen gebruik maken van de gratis app voor proximus TV.Ook is het zo dat firefox silverlight niet meer ondersteunt het is zelfs zo dat als firefox versie 53.0.2 op je pc staat zelfs firefox ESR niet meer ondersteunt word en al zeker silverlight niet zoals in mijn geval.In vind het zeer spijtig dat proximus geen rekening houd met mensen die nog op windows 7 draaien,met internet explorer werk ik niet meer (slechte ervaringen mee gehad ).Ik werk nu al jaren met firefox zonder problemen ,dus waarom zou ik iets anders gaan installeren.Wie een betere oplossing heeft mag het gerust laten weten om via je pc TV te kijken.
Reputatie 7
Badge +4
Op dit moment is internet Explorer de enige workaround. Men is ondertussen bezig aan en versie die compatibel zal zijn met andere browsers.
Reputatie 3
Badge
Ik kijk ernaar uit ,hopelijk moeten we hier niet te lang op wachten.👍🏼
het werkt wel nog hoor met FF 53.0.2 via deze workaround (heb het zelf uitgetest) zoals beschreven hier op deze link
Reputatie 4
Badge +1
Zoals Martin zegt: het werkt nog wél op FireFox, met de aanpassing zoals in de link beschreven. Noteer die tekst, want je moet dat script elke keer terug aanpassen na een upgrade/bijwerken van Firefox (Stom dat de makers van Firefox dat steevast uitzetten)
Wat je nog wél krijgt, is de melding dat je browser "tijdelijk incompatibel " is, en dat is dan weer een farceke van Proxi stuntelingen, want je klikt gewoon op dat kruiske in de rechterbovenhoek, en kiest je kanaal en speel TV.(waarommoeten ze melden dat de browser niet compatibel is, als ze er zelf niets van kennen !!)

Het enige dat mij dwars zit, is dat je maar een zeer beperkt aantal zenders kan bekijken op je PC ( al geen lokale / Natuur ,enz, maw de interessantste als vrouwlief soaps bekijkt, en dat zeggen ze ook niet op voorhand bij afsluiten van een kontrakt voor proximus-TV
Reputatie 3
Badge
Het werkt zoals de heren hierboven beschrijven alleen heb ik te maken met slechte beeldkwaliteit op pc .Ik heb een pl 2377HDS monitor is ingesteld met een resolutie 1920x1080 is aanbevolen,lager instellen melding niet geschikt voor deze monitor.
Bedankt👍🏼 👍🏼

Reageer