Beantwoord

TV-overal

  • 18 March 2016
  • 6 reacties
  • 344 Bekeken

Wij betalen al geruime tijd voor de applicatie 'tv-overal' maar gebruiken die niet. Hoe geraak ik hiervan af?
icon

Beste antwoord door JessicaR 19 March 2016, 17:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Als je ervoor betaalt dan heb je waarschijnlijk een Pack Start ? Bij een Comfort of Maxi Pack is het gratis.
Als je gaat kijken in MyProximus bij je producten, TV, Proximus TV applicatie, zal die actief staan (4,95 €), daar kan je die dan ook deactiveren, denk ik.
Bij een Pack Comfort of Maxi staat er : inbegrepen.
MVG
Als je ervoor betaalt dan heb je waarschijnlijk een Pack Start ? Bij een Comfort of Maxi Pack is het gratis.
Als je gaat kijken in MyProximus bij je producten, Televisie, zal TV Overal actief staan, daar kan je dat dan ook deactiveren, denk ik.
MVG


"Pack Internet Overal + TV + Telefonie" staat bij mijn producten. en daar staat tv-overal als applicatie maar ik kan die nergens deactiveren. ik denk dat ik idd een ander pack zal moeten vragen. bedankt voor je antwoord!!
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb hierboven nog wat meer informatie toegevoegd om het wat duidelijker te maken.
MVG
In verband met TVO/PxTVapp:

Dag Saralex,

je kan de optie TV Overal (Proximus TV Applicatie) via MyProximus deactiveren. Bij het bestelle, van een Pack Internet Comfort / Maxi + Tv betaal je deze optie niet.

Indien je de optie zelf niet kan deactiveren, wil ik dit zeker voor jou in orde brengen. Kan je mij via een privé bericht je klantenrekening doorsturen zodat ik dit kan nakijken?

Met vriendelijke groeten,

Jessica.
Badge +4
Als je ervoor betaalt dan heb je waarschijnlijk een Pack Start ? Bij een Comfort of Maxi Pack is het gratis.
Als je gaat kijken in MyProximus bij je producten, Televisie, zal TV Overal actief staan, daar kan je dat dan ook deactiveren, denk ik.
MVG


"Pack Internet Overal + TV + Telefonie" staat bij mijn producten. en daar staat tv-overal als applicatie maar ik kan die nergens deactiveren. ik denk dat ik idd een ander pack zal moeten vragen. bedankt voor je antwoord!!

Je moet eens kijken op uw factuur wat er er staat bij internet ? start , comfort of maxi ???
Als het internet start is rekenen ze TV -Overal aan, bij internet comfort en maxi is dat gratis (maar abo kost dan ook meer en is dus inbegrepen)
Als je het echt niet wil kan je het deactiveren, zodat die kost weg valt.

Reageer