Beantwoord

TV overal

  • 15 March 2016
  • 6 reacties
  • 182 Bekeken

Goedemorgen,

Wij betalen momenteel 5 euro voor tv overal. Ik las op de website dat er bij de nieuwe tv ervaring van proximus het sowieso gratis mogelijk is om op smarthone, tablet en computer te kijken naar tv en de opnames. Wat is dan nog de meerwaarde van tv overal? of wordt dit automatisch van mijn factuur gehaald.
icon

Beste antwoord door Elsa 15 March 2016, 09:53

Bekijk origineel

6 reacties

Ik zou het moeten opzoeken op de Prox site maar ik dacht dat dit alleen gratis was als je een comfort pack of maxi pack had?
De nieuwe TV ervaring op decoder en de app is wel gratis natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +6
Ik zou het moeten opzoeken op de Prox site maar ik dacht dat dit alleen gratis was als je een comfort pack of maxi pack had?
De nieuwe TV ervaring op decoder en de app is wel gratis natuurlijk.

Dat klopt inderdaad.
Meer info vind je hier.
Okee bedankt voor de informatie. Wil dit dan zeggen dat ik thuis (door de nieuwe tv ervaring) op zowel tablet en smartphone kan kijken naar mijn tv en opnames (gratis) maar als ik dit ook buitenshuis wil dan moet ik tv overal blijven behouden?
Met de tijd gaat TVO wegvallen.
De PxTVapp en TVO kunnen beiden gebruikt worden op je toestellen, gewoon eens installeren en proberen zou ik zeggen.
Reputatie 6
Badge +2
Okee bedankt voor de informatie. Wil dit dan zeggen dat ik thuis (door de nieuwe tv ervaring) op zowel tablet en smartphone kan kijken naar mijn tv en opnames (gratis) maar als ik dit ook buitenshuis wil dan moet ik tv overal blijven behouden?

Natuurlijk moet je die TVO behouden, hoe ga je anders buitenshuis TV kijken? Wel in België blijven want in het buitenland kan men TVO niet gebruiken vanwege de TV rechten.
Ach, hij bedoelt het TVO abonnement, ik dacht dat hij bedoelde dat hij de TV overal applicatie bedoelde.
Als hij het TVO abonnement niet meer behoudt zal zijn PxTVapp ook niet meer werken natuurlijk.
Mss moet hij eens nadenken om dan comfort pack te nemen aangezien hij nu 5€ betaalt voor TV Overal/PX-TV

Reageer