Heb in augustus "the nightmanager," geprogrammeerd. De 1ste aflevering hebben we kunnen bekijken, bij aflevering 2 en 3 krijgen we een zwart scherm. Is het soms mogelijk om deze reeks terug op onze decoder te krijgen,?
Bladzijde 1 / 1
Al geprobeerd de decoder 20 sec. uit te leggen en daarna terug aan te leggen.
De medewerkers van het Proximus Team volgen dit forum hier op en zullen dit normaal voor u oplossen, anders kan je desnoods een privé bericht sturen naar:
https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679
mvg
De medewerkers van het Proximus Team volgen dit forum hier op en zullen dit normaal voor u oplossen, anders kan je desnoods een privé bericht sturen naar:
https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679
mvg
Dag Fodeso, ik zie al de opnames op je lijn staan. Je kan best zoals jdm je voorstelde al eens alles herstarten modem +bbox3https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html als het dan nog niet lukt kunnen wij het altijd eens verder na kijken.
gelukkige dat de mensen van het proximus team nog kunnen deze opnames terugzetten want ik heb al gemerkt dat dit herstarten in veel gevallen niet leer lukt, wat vroeger wel meer het geval was, dat is iets wat ik toch vaststel tov vroeger?
PS: voor alle duidelijkheid, ik spreek dus niet over het geval alleen wat TS: fodeso hier aanhaalt, maar ook vele andere problemen met opnames.
PS: voor alle duidelijkheid, ik spreek dus niet over het geval alleen wat TS: fodeso hier aanhaalt, maar ook vele andere problemen met opnames.
Bedankt allemaal. Het probleem is inderdaad opgelost met de decoder uit te trekken. Vermits ik er 2 had, en ik op beide hetzelfde probleem had, dacht ik niet dat het nodig was om de beide decoders uit te trekken.
Soms verliezen ze de verbinding met sommige van de opname servers. Door ze eens en hard reboot te geven hersteld deze verbinding zich. Groeten,Robrecht
In zo een geval moet je zelf de decoder niet uitschakelen denk ik toch, en gewoon eens de utp kabel van je decoder losmaken en terugsteken, gaat nog iets vlugger dan heropstarten, mss eens goed om in het vervolg te proberen.
Heb dit bij error opnames al geprobeerd, zonder resultaat, kan nooit geen kwaad dit te proberen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.